עסקי ספורט

הכוכב הברזילאי ממשיך להסתבך: אחרי ההאשמה באונס, גם נכסיו עוקלו

הצרות מגיעות בצרורות. מספר שבועות לאחר שהואשם באונס צעירה במועדון בברצלונה, נכסיו של דני אלבס עוקלו על ידי משרד האוצר הספרדי וזאת בעקבות חוב על סך 2.25 מיליון יורו
מערכת ice | 
דני אלבס (צילום טוויטר, BarcaUniversal@)
ממשיך להסתבך. מעל לשבועיים חלפו מאז מעצרו של שחקן הכדורגל הברזילאי דני אלבס בעקבות החשד לתקיפה מינית של צעירה במועדון בברצלונה ועכשיו מדווח בספרד כי לשחקן בעיה נוספת והיא לא קטנה.
משרד האוצר הספרדי עיקל את נכסיו של אלבס בעקבות חוב על סך 2.25 מיליון יורו – בין הנכסים המעוקלים נכללת דירתו בברצלונה ושש חברות הנמצאות בבעלותו. רק שתי חברות נוספות לא עוקלו על ידי משרד האוצר, כך על פי הדיווח בספרד.
פגיעתו הכלכלית של המגן הברזילאי לא מסתפקת בכך וגם נותני החסות נוטשים. אדידס בחרה לא לחדש את החוזה עם השחקן לאחר שהסתיים בחודש ינואר. בנוסף, קבוצתו האחרונה, פומאס המקסיקנית, דורשת ממנו פיצוי של כ-4.5 מיליון דולר לאחר התפוצצות הפרשה.

כאמור, הראיות בתיק האונס בו מואשם אלבס ממשיכות להצטבר. לפי פרסומים בתקשורת הספרדית, חוקי משטרת ברצלונה מצאו טביעות אצבע שלו מתא השירותים בו על פי החשד התבצע אונס הבחורה בת ה-23 במועדון הלילה "סאטון" שבברצלונה. במידה ויורשע, אלבס צפוי לעמוד בפני גזר דין הנע בין 4 ל- 12 שנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה