עסקי ספורט

מכבי ת"א בדרך לאקזיט של 7 מיליון אירו: המעבר הדרמטי נחשף

אוסקר גלוך, קשרה המוכשר של מכבי ת"א, עשוי לחתום בימים הקרובים ברד בול זלצבורג, אלופת אוסטריה, שתשלם לצהובים 7 מיליון אירו
מערכת ice |  1
אוסקר גלוך (צילום maccabipedia)
אוסקר גלוך, הקשר הצעיר בן ה-18 של מכבי תל אביב, שנחשב לאחד מהצעירים המבטיחים ביותר באירופה, בדרך ליעד חדש. אחרי דיבורים בלתי פוסקים על מעבר של גלוך והתעניינות מצד אריות אירופה כמו ברצלונה, טוטנהאם, מונאקו ואייאקס, גלוך עשוי לחתום השבוע באלופת אוסטריה, רד בול זלצבורג.
על פי דיווח ב"קורייר" האוסטרי, גלוך כאמור אמור להשלים כבר בימים הקרובים באופן סופי את המעבר המיוחל. על פי אותו דיווח, גלוך יחתום ל-4 שנים בלזצבורג וסכום העברה יעמוד על 7 מיליון יורו.
בדיווח עצמו נכתב כי "ברצלונה, דורטמונד, טוטנהאם ומונאקו רצו את גלוך, אבל זלצבורג זכתה. הוא יהיה חיזוק משמעותי ואמור ללכת בדרכו של לוקה סושיץ', כוכבה הצעיר של זלצבורג. זו תהיה העסקה הגדולה של החלון הנוכחי".
האוסטרים שלחו סקאוטים לעקוב אחרי השחקן עוד מחודש אפריל, בשלב העלית של מוקדמות אליפות אירופה בהונגריה. כזכור, גלוך היה הכוכב הגדול ביותר של נבחרת הנוער של ישראל שעשתה היסטוריה ענקית והגיעה בקיץ האחרון עד לגמר אליפות אירופה, שם גלוך אמנם גם כבש שער, אך הנבחרת ספגה 2:1 בגמר הגדול ונותרה עם המחמאות.
העונה הפך הכישרון הצעיר לשחקן מוביל במכבי ת"א, כבש 4 שערים ורשם 7 בישולים, כשעזיבה שלו תהיה מכה מקצועית קשה לצהובים, שמדורגים במקום במקום השני בטבלה מרחק 8 נקודות ממכבי חיפה, רגע לפני המפגש הגדול בין שתי הקבוצות בבלומפילד. על פי הערכות, זה אמור להיות משחקו האחרון של גלוך בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה גלוך
    דם צהוב 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחקן ענק! מוכשר ברמות! יגיע הכי רחוק שיש בעזרת השם מכבי חייבת לחפש מחליף ברמתו. זה חור עצום!
    סגור