עסקי ספורט

אוסקר גלוך בטירוף: היהלום של מכבי ת"א בדרך למועדון הפאר ברצלונה?

אוסקר גלוך, הכוכב של מכבי תל אביב, בדרך למעבר יוקרתי במיוחד, אחרי שנודע כי סקאוטים של ברצלונה הגיעו לצפות בו בשני משחקים והוא נמצא חזק בפנקסים שלהם
מערכת ice | 
אוסקר גלוך (צילום maccabipedia)
אוסקר גלוך, הכוכב הצעיר של מכבי תל אביב, ממשיך לשגע את הסקאוטים באירופה. הקשר בן ה-18 אמנם האריך חוזה במועדון הצהוב, אך אין ספק שאם לא בינואר, אץ בקיץ הקרוב הוא בהחלט יעשה מעבר יוקרתי לאחת הליגות החזקות באירופה.
ב-ONE פורסם היום (חמישי) כי בין כל הקבוצות שמתעניינות בכוכב של מכבי תל אביב והנבחרות הצעירות של ישראל, נמצאה מועדון הפאר ברצלונה. סקאוטים של המועדון בו עובד כיום ג’ורדי קרויף כמנהל ספורטיבי, אותו קרויף ששימש כמנהל מקצועי במכבי ת"א שנים רבות, הגיעו לצפות בכוכב הצעיר בשני משחקים של מכבי ת"א והוא נמצא חזק בפנקסים שלהם.
המעקב אחריו מתנהל מתחילת העונה ועל פי גורם בכדורגל הספרדי, הם ממש לא לבד: “אני מעריך בזהירות על פי מה שאני יודע שכל מועדון רציני בספרד עוקב אחרי אוסקר, בטח אלה שמשחקים עם מספרי 10. הוא מסוג השחקנים שהמועדונים האלה מחפשים”, אמר אותו גורם ל-ONE. 
בימים האחרונים דווח בטורקיה כי קבוצת הפאר בשיקטאש ניסתה לצרף את השחקן ופנתה לגביו, ואכן גם התקבלה הצעה מהמועדון הטורקי בכמה מיליוני אירו, עם שכר מפתה במיוחד עבור גלוך, אולם היא נדחתה. על פי הערכות, ישנו רצון משותף בין גלוך למכבי שהשחקן יסיים את העונה במכבי ורק לאחר מכן יתפנה למעבר גדול, שעשוי להכניס לצהובים 7-10 מיליון אירו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה