עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו במתקפה על מאמנו: "אתה ממהר לז**ן אותי"

כריסטיאנו רונאלדו הסתכסך לכאורה עם מאמנו לנבחרת פורטוגל, פרננדו סנטוס, אחרי שזה החליף אותו במהלך משחק  במונדיאלוספסל אותו מאוחר יותר. כעת, נחשף כי בנו של המאמן אמר לו: "רונאלדו צעק לעברך - '"אתה ממהר לז**ן אותי'", וזה מה שגרם לסכסוך
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב (צילום אינסטגרם)
כריסטיאנו רונאלדו חווה מונדיאל קשה מאוד. הפנומן, שהגיע לקטאר בידיעה שמדובר במונדיאל האחרון שלו בקיירה, הורד לספסל במהלך הטורניר ואם לא די בכך, נבחרת פורטוגל בה הוא מככב הפסידה בשלב רבע הגמר 1:0 למרוקו והודחה בבושת פנים, כשהחלום על תואר אליפות העולם הפוטנציאלי האחרון בקריירה של הכוכב ירד לטמיון.
היום (ראשון) עלה דיווח מסקרן במיוחד בפורטוגל לפיו רונאלדו ומאמנו לנבחרת התעמתו במהלך המונדיאל, עימות שבסופו של דבר הביא לפיטורי המאמן והחלפתו ברוברטו מרטינז. רונאלדו פתח בשלושת המשחקים בשלב הבתים של הטורניר, אך במשחק השלישי מול דרום קוריאה הוא הוחלף בדקה ה-65, כאשר רונאלדו ממש לא אהב את החילוף וסינן מספר מילים לעברו של המאמן. כעת מתבררים דברים שונים - כשגם בנו של המאמן מעורב באירוע.
לפי הדיווח, המאמן זעם על הגישה של החלוץ במהלך המשחק והחליף אותו. בעוד כל הולם דיבר על כך שרונאלדו קילל את המאמן, אך הוא טען אחרת. כעת, מתברר כי בנו של סנטוס  עדכן אותו כי רונאלדו צעק לעברו: "אתה ממהר לז**ן אותי", לפי צילומי הטלוויזיה.
תוצאה מכך, המאמן אסף את השחקנים בסיום המשחק, ומול כל הסגל צעק על רונאלדו: "אתה לא יכול להתנהג ככה, אל תשכח שאני הבוס כאן!". במשחק הבא, שמינית הגמר מול שוויץ, החליט סנטוס להשאיר את רונאלדו על הספסל ומי שהודיע את זה לחלוץ היה עוזר המאמן. רונאלדו איים לעזוב את מחנה הנבחרת, אך הניצחון הענק הסיט ממנו את אור הזרקורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה