עסקי ספורט

האקסית של כריסטיאנו רונאלדו בזוגיות חדשה עם הכוכב האנגלי?

אירנה שייק, הדוגמנית המצליחה והאקסית של כריסטיאנו רונאלדו ובראדלי קופר, סביבו רצו שמועות רבות לאחרונה על קאמבק עם הדוגמנית הרוסייה, הטריפה את המעריצים עם תגובה לא שגרתית לכוכב הפורמולה 1, לואיס המילטון: "האהוב עליי"
מערכת ice | 
רונאלדו וזוגתו (צילום georginagio אינסטגרם)
אירנה שייק, הדוגמנית המצליחה והאקסית של כריסטיאנו רונאלדו, ככל הנראה סוף סוף התאוששה מהפרידה מהכוכב הפורטוגלי ומאקס נוסף, בראדלי קופר, אחרי שהטריפה את המעריצים כשהגיבה לנהג הפורמולה 1, לואיס המילטון, לכבוד יום הולדתו: "מזל טוב למזל הגדי האהוב עליי" ושיתפה תמונה שלו עם כתר של מלך.
שייק בעצמה חגגה השבוע יום הולדת, יממה בלבד לפני המילטון האנגלי, בקרב החברות הקרובות שלה שאירגנו לה סוף שבוע של שיכרון חושים, מילאו את דירתה בעוגות, פרחים ומתנות. תודה רבה לכם על האיחולים, כל כך הרבה אהבה. אם לא עניתי זה כי אני עסוקה בלאכול עוגה, לישון ולאהוב את כולכם. ברת מזל ומודה על הכל".
הדיווחים ברחבי אירופה לא מפסיקים להגיע אחרי התגובה של אירנה שהטריפה את עולם הרכילות, בטח שמדובר באנגליה. בתוך כך, ישנן שמועות הולכות וחוזרות על קאמבק מטורף של שייק והאקס זוכה האוסקר, בראדלי קופר, אך מלבד תיעוד שלהם נופשים עם בתם המשותפת, אין הודעה או תמונה החושפת את חידוש הקשר הרומנטי ביניהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה