עסקי ספורט

צפו: נשיא ה-UFC נתפס מכה את אשתו במצלמה

ויכוח בין נשיא ה-UFC, דיינה וייט, ואשתו, אן, במסיבת ראש השנה הסתיים באלימות. בסרטון שפורסם נראית אן סותרת לבעלה והוא בתמורה סוטר לה פעמיים
מערכת ice |  1
דיינה וייט (צילום ויקיפדיה)
נשיא ה-UFC, דיינה וייט ואשתו, אן, ניהלו ריב פיזי קצר במסיבת ראש השנה במקסיקו.
הבוס הוותיק של ה-UFC ואשתו חגגו באזור ה-VIP של El Squid Roe בקאבו סן לוקאס. סרטון התקרית שפורסם על ידי TMZ הראה את וייט רוכן כדי לומר משהו לאשתו. היא מגיבה בסטירה מפתיעה בפניו. וייט לא נשאר חייב וסטר לה פעמיים. השניים הופרדו במהירות.
 
"אשתי ואני בילינו לכבוד השנה החדשה ולמרבה הצער, זה מה שקרה", אמר וייט בראיון ל-TMZ. "אני אחד מהחבר'ה, שמעתם אותי אומר במשך שנים, לעולם אין תירוץ לבחור לשים את ידיו על אישה. ועכשיו אני כאן ב-TMZ מדבר על זה".
וייט אמר שהדאגה הגדולה ביותר שלו במצב הוא שלושת ילדיהם של בני הזוג. "אשתי ואני נשואים כמעט 30 שנה", אמר וייט. "אנחנו מכירים מאז שהיינו בני 12. ברור שעברנו כמה מקרים ביחד. יש לנו שלושה ילדים, וזה אחד מהמצבים הנוראים האלה. אני נבוך, אבל זה גם אחד מהמצבים שבהם כרגע אנחנו מודאגים יותר מהילדים שלנו. הראינו לילדים את הסרטון, ואנחנו מתמקדים יותר במשפחה שלנו כרגע".
וייט אישר שהם היו שיכורים. "בהחלט היה מעורב הרבה אלכוהול, אבל זה לא תירוץ", אמר. "אני ממש לא מתרץ. זה מעולם לא קרה בעבר. זו הפעם הראשונה שזה קרה אי פעם".
אן וייט הגיבה גם היא ל-TMZ והגנה על בעלה וטענה כי "להגיד שזה לא מאפיין אותו זה אנדרסטייטמנט – שום דבר כזה לא קרה מעולם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לדין על המעשה הנבזי והפסול
    לפטר אותו ולהעמידו 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיד!!!!!!
    סגור