עסקי ספורט

לראשונה בכדורגל הישראלי: מופע של דוד חיים במגרש

בפעם הראשונה במגרשי הכדורגל בישראל, יזם מועדון הפועל פתח תקווה מופע והפנינג של כוכב הילדים דוד חיים לפני המשחק, במטרה למשוך קהל משפחות ולמגר אלימות באצטדיונים.
מערכת ice | 
דוד חיים במגרש הכדורגל (צילום קובי אליהו, הפועל פתח תקוה)
לראשונה בתולדות הכדורגל הישראלי: מופע של אמן הילדים דוד חיים התקיים במגרש כדורגל במטרה למשוך קהל משפחות ולמגר אלימות באצטדיונים.
ההופעה ההיסטורית נערכה ביום שישי האחרון באצטדיון המושבה בפתח תקווה, כאשר מועדון הפועל פתח תקווה הזמין את הדוד חיים למופע על לפני תחילת המשחק. כ-3500 כרטיסים נמכרו להופעה והיא הוכתרה בהצלחה כאשר מאות הורים הביאו ילדיהם הקטנים שנהנו לראות את הכוכב הנערץ עליהם.

ההפנינג החגיגי התקיים בשיתוף פעולה בין המועדון לעיריית פתח תקווה, והוא חלק ממסורת שהחלה הקבוצה בעונה שעברה, של פעילויות שונות לילדים במשחקים על מנת למשוך כמה שיותר משפחות להגיע ולאהוד אותה. בנוסף להפנינג, גם הוזילה הקבוצה את מחירי הכרטיסים לילדים עד גיל 12 לעשרה שקלים בלבד. כעת נותר לראות האם מועדונים נוספים יחקו את הפעילות המוצלחת וימשכו ילדים צעירים למשחקיהם.
במשחק עצמו היתה חגיגה פחות מוצלחת להפועל פתח תקווה, שכן היא הפסידה בביתה 2:0 להפועל ראשון לציון, והחמיצה הזדמנות להצטרף לצמרת הגבוהה. יחד עם זאת נראה שהקבוצה תיאבק העונה על חזרה לליגת העל.
לאחר המשחק פרסם מועדון הפועל פתח תקווה: "שמחנו לארח מאות משפחות וילדים שהגיעו לראשונה לקחת חלק בחוויה, עם הפנינג מיוחד של דוד חיים. אנו מקווים שכל מי שהגיע נהנה מחוויה משפחתית כחולה וכיפית. תודה גדולה מגיעה לעיריית פתח תקוה ולראש העיר, שבלעדיהם ההפנינג הזה לא היה יוצא לפועל. הערכה רבה גם לדוד חיים, שהתאים את עצמו ונתן הופעה מכל הלב לאור האהבה הגדולה לעיר פתח תקווה וזכרונות הילדות מהפועל פתח-תקווה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה