ויראלי

כרע ברך מול אלפים באצטדיון - ואז זה קרה

הצעת נישואים פומבית במשחק בייסבול ששודרה על מסכי ענק, הפכה לפארסה כשהבחור שלף סוכריה - וחטף סטירה משפילה לעיני אלפי אנשים
מערכת ice | 
הצעת נישואין מביכה (צילום יוטיוב)
הצעת נישואים פומבית במשחק בייסבול של טורונטו בלו ג'ייס ובוסטון רד סוקס בסוף השבוע השתבשה בצורה מחרידה, לעיני אלפי צופים המומים. בסרטון ויראלי שזכה ליותר מ-200,000 צפיות תוך פחות מ-48 שעות, ניתן לראות מעריץ עוצר את חברתו באמצע המשחק, כשהיא יורדת במדרגות אל מקום מושבה באצטדיון. לאחר מכן הגבר מושך אליו את חברתו המבולבלת, מנשק אותה, אומר "אני אוהב אותך" כשהוא מתחיל לכרוע ברך, משאיר את הצעירה נרגשת ומניחה את ידה על פיה.
הניו יורק פוסט תיאר את מה שקרה אחר כך, כאשר האירוע משך מיד את תשומת לבם של הצופים שישבו ביציע ומיהרו לשלוף את המצלמות שלהם. לא רק זאת, גם צוות הצילום הרשמי של המשחק התחיל לצלם את הרגע ולשתף אותו על המסכים הגדולים.
אלא שאז, הגבר כורע על המדרגות, שולף קופסה שחורה מכיס הג'ינס שלו, ולתדהמת האישה והקהל, פותח את הקופסה כדי לחשוף...טבעת סוכרייה אדומה. הצעירה המאוכזבת מיהרה להחטיף סטירה מצלצלת לבן זוגה, כאשר מעריצי בלו ג'ייס צווחים באימה.
בעוד שהשאלה אם ההצעה הייתה אמיתית או מתיחה טרם נחשפה, הגולשים מיהרו להצביע על משהו שנראה בסרטון, ומאמינים שלגבר הייתה כוונה להציע נישואין עם טבעת "אמיתית" לאחר הבדיחה וההפתעה הראשונית - שכן בכיסו השמאלי נצפה מה שנראה כקופסה נוספת קטנה יותר.
היו שמיהרו לצאת להגנתו של האיש וכתבו: "אני מבין שהיא לא אהבה את זה, אבל זו לא סיבה לסטור לו על פניו. במיוחד מול אלפי אנשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה