טלוויזיה

זעזוע במשפחת קרדשיאן: קלואי סירבה להצעת נישואין

קלואי קרדישאן חשפה בפרק החדש של הריאליטי המשפחתי, שסירבה להצעת נישואין מהאקס טריסטן בשיא תקופת הקורונה, וכי הצליחה לשמור על כך בסוד שנתיים שלמות
מערכת ice | 
העונה השנייה של סדרת הריאליטי של משפחת קרדשיאן, בשירות HULU, רק התחילה וכבר היא מצליחה לספק לעולם הבידור לא מעט דברים לדבר עליהם, כשהזרקור הפעם מופנה בעיקר לכיוונה של קלואי קרדשיאן. הפצצה האחרונה שמטילה האחות הצעירה והאם הטרייה בשנית היא סוד שמור על הצעת נישואין סודית שהייתה צריכה לסרב לה.
בפרק ששודר הלילה וזמין כעת לצפייה בשירות דיסני פלוס בארץ מספרת קלואי כי לפני שנתיים, בשיא מגפת הקורונה, טריסטן ת'ומפסון הציע לקלואי נישואים. באותה התקופה הם כבר חלקו את הבת המשותפת טרו ואף החלו להתקרב אחד לשנייה בחזרה לאחר שהתגלה כי כוכב ה-NBA בגד בקלואי מספר פעמים.
משפחתה של קלואי הייתה המומה לשמוע על ההצעה ובעיקר על כך שהיא סירבה לה והצליחה לשמור על כך בסוד שנתיים. לדברי קלואי, היא סירבה להצעה כי רצתה להיות גאה לספר למשפחתה על אירוסין, אבל בגלל שלא הרגישה כך לא יכלה להסכים להצעה זו. 
כזכור, לאחרונה קלואי ממשיכה לחוות לא מעט קשיים מצדו של האקס הבוגדני. לפני זמן מה הביאו יחדיו לעולם תינוק נוסף בהליך פונדקאות, אך זמן מועט לאחר שביצעו את ההפריה התגלה כי טריסטן המשיך לבגוד וכי הוא עתיד להביא לעולם ילד עם אישה אחרת, שהייתה המאמנת האישית שלו. 
קלואי התראיינה לאחרונה למגזין 'אל' וסיפרה שלמרות הכול היא לא מתחרטת על דבר וכי מאושרת שזכתה להביא עוד ילד לעולם. כמו כן, בשבוע האחרון מרחפת מעל קלואי תביעה בלתי צפויה. זמר אלמוני מטנסי יתבע אותה בסך עשרות אלפי דולרים בגין נזק נפשי שנגרם לו, לאחר שצפה בה עושה יוגה עם עיזים בשנת 2018.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה