עסקי ספורט

שלא ייגמר: סרינה וויליאמס מטילה פצצה במסיבת העיתונאים

קאמבק מהיר מהצפוי? טניסאית העל סרינה ויליאמס שכולם חשבו שפרשה ממשחק בגיל 41, התראיינה הלילה בארה”ב ואמרה כי הסיכויים שתחזור לשחק "גבוהים מאוד"
מערכת ice | 
סרינה וויליאמס (צילום פייסבוק/ סרינה וויליאמס)
חשבתם שלא תראו יותר על המגרש את הטניסאית הגדולה בכל הזמנים סרינה ויליאמס? תחשבו שוב. האגדה בת ה-41 חבטה בעוצמה בכל הספקולציות והודיעה אמש (שני) כי הסיכויים שתחזור לשחק בסבב המקצועני טובים מאוד.
עברו כחודשיים מאז נפרדה ויליאמס מהקהל באליפות ארה"ב הפתוחה אותה הגדירה מראש כטורניר הפרידה שלה. היא זכתה לכבוד מיוחד מהקהל בכל פעם שעלתה לשחק, והודחה בסיבוב השלישי על ידי איילה טומליאנוביץ'.

בתום אותו משחק פרצה סרינה בבכי, הודתה לקהל ואמרה: "זה היה מסע מטורף, המסע הכי מדהים שעברתי ושאעבור בחיים שלי. אני אסירת תודה בפני כל מי שאמר לעצמו אי פעם 'קדימה סרינה'. אני גם שמחה על כך שזה קורה כאן בארצות הברית".
יחד עם זאת, סרינה מעולם לא התחייבה כי זה היה משחק הטניס האחרון שלה, הגדירה כי היא "מתקדמת הלאה מטניס לעבר דברים אחרים", ואף פיזרה רמזים שהיא עוד תשוב.
הלילה התראיינה סרינה ויליאמס במסגרת מסיבת עיתונאים בסן פרנסיסקו להשקת קרן ההשקעות שלה, "השקעות סרינה", וסיפקה כותרת מפתיעה לכל אוהדיה ברחבי העולם כשאמרה שהיא כלל לא פרשה. "הסיכויים שאחזור לשחק גבוהים מאוד", אמרה סרינה, "אתם יכולים לבוא לבית שלי ולראות, יש לי שם מגרש בו אני מתאמנת".
ויליאמס, שזכתה במהלך הקריירה שלה בלא פחות מ-23 תארי גראנד סלאם, סיפרה בראיון: "התעוררתי באחד הימים, הלכתי למגרש וחשבתי בפעם הראשונה בחיי שאני לא מתכוננת לתחרות. זה היה מוזר, כמו היום הראשון של שארית חיי, ונהניתי מכך, אבל אני עדיין מנסה למצוא את האיזון".
כעת נותר רק להמתין ולראות האם תממש סרינה את הציפיות ותחזור להתחרות בסבב המקצועני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה