עסקי ספורט

סרינה וויליאמס תפרוש באליפות ארה"ב: כרטיסים ב-12 אלף דולר

סרינה וויליאמס הודיעה לאחרונה כי היא פורשתת ממשחק אחרי קריירה אדירה בגיל 41, בטורניר אליפות ארה"ב הפתוחה. בינתיים, המעריצים בטירוף וכרטיסים לגמר נמכרים במעל 12 אלף דולר, כשבכלל לא בטוח שתגיע לשם
מערכת ice | 
הטניסאית סרינה וויליאמס, מתוך הסרט 'סרינה' (צילום ערוץ 8 של HOT)
סרינה וויליאמס, הטניסאית המצליחה בהיסטוריה, הודיעה לאחרונה שהיא עומדת לפרוש ממשחק פעיל אחרי קריירה אדירה. הטניסאית הודיעה כי טורניר הפרישה שלה יהיה באליפות ארצות הברית הפתוחה, אחד מארבעת הגראנד סלאמים היוקרתיים שנערכים מדי שנה.
מאז ההודעה של וויליאמס, הביקוש לכרטיסים זינק, וביום אחד בלבד בשבוע שעבר מכר איגוד הטניס האמריקאי 15,700 כרטיסים לאירוע – יותר מאשר בשבעת הימים שקדמו לכך יחד. המחירים לכרטיסים לטורניר באתרי המכירה מזנקים במקביל. כך למשל באתר 'StubHub' כרטיס לגמר הנשים שיתקיים ב-10 בספטמבר עולה 12,728 דולר, בעוד שבאתרים' Gametime' ו'טיקטמאסטר' הכרטיסים נמכרים בסביבות 5,600 דולר.
אם וויליאמס תעפיל לגמר של הטורניר היוקרתי המחיר צפוי רק לעלות. עם זאת, וויליאמס, שתחגוג יום הולדת 41 בחודש הבא, אינה הפייבוריטית לזכייה בטורניר, שכן יש 9 שחקניות עם סיכויים גבוהים יותר ממנה על פי סוכנויות ההימורים. אם היא בכל זאת תזכה, היא תשווה לשיא של מרגרט קורט של 24 תארי גרנד סלאם. מלבד 23 תארי הגראנד סלאם שבהם היא כבר מחזיקה, לוויליאמס יש גם בנוסף 4 מדליות זהב אולימפיות ו-14 אליפויות בטורנירי זוגות ביחד עם אחותה הגדולה ונוס.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה