עסקי ספורט

בפעם התשיעית: המרוץ השנתי של "חבר" יוצא לדרך

אחרי 3 שנים של הפסקה, המרוץ השנתי של מועדון חבר יוצא לדרך, בשיתוף פעולה עם עמותת תקוות. 4,500 אצנים צפויים להשתתף במרוץ, כולל זיו שילון ואיתן חרמון
מערכת ice | 
מרוץ חבר (צילום כפיים אקטיב)

במרוץ השנתי של מועדון "חבר", שייערך ביום שישי 21.10 בספורטק שבפארק הירקון בתל אביב צפויים להשתתף כ-4,500 רצים ורצות. השנה המועדון משתף פעולה עם עמותת "תקוות", הפועלת לשיקום ולהעצמה של פצועי צה"ל ונפגעי טרור באמצעות ספורט, ותורם שקל אחד על כל 1 ק"מ שהמשתתפים ירוצו.

המרוץ השנתי של מועדון "חבר" חוזר לאחר 3 שנים של הפסקה עקב משבר הקורונה, ובו צפויים להשתתף כ-4,500 עמיתים, בני משפחותיהם וחבריהם ב-4 מקצים שונים לפי בחירתם: 5 ק"מ, 10 ק"מ, 15 ק"מ ומקצה של 800 מטר לילדים. כל עמית רשאי לרשום עד 5 משתתפים נוספים מלבד עצמו. 
 


במסגרת המרוץ הנוכחי יתרום מועדון "חבר" לעמותת "תקוות" 1 שקל על כל 1 ק"מ שהעמיתים וקרוביהם ירוצו. בין הפעילים והמתנדבים שפועלים בעמותה זה שנים רבות וירוצו השנה במרוץ: זיו שילון, פעיל חברתי אשר נפצע בלחימה ברצועת עזה ב-2012 בעת ששירת כקצין בחטיבת גבעתי, איתן חרמון, אלוף העולם במרתון לקטועים, שנפצע בעת פעילות מבצעית בשירות מילואים בחטיבת אלכסנדרוני במלחמת לבנון השנייה, אלי סופר לוחם יחידת העילית מגלן שנפצע קשה בצוק איתן המשתתף בתחרויות "איש הברזל". בנוסף ישתתפו אהרון קרוב, קצין צנחנים שנפצע אנוש במהלך מבצע עופרת יצוקה וגיא הוכמן, קומיקאי ואושיית רשת שמתנדב בעמותה. 


משתתפי המרוץ יקבלו ערכת מתנה הכוללת בלנדר נייד להכנת מיצים ושייקים, חולצת ריצה וכובע מנדפי זיעה וזוהרים בחושך, מספר חזה ותיק שרוך. בנוסף, כל משתתף יזכה במדליה הכוללת פותחן בקבוקים ו-3 סוגי מברגים.

עמותת "תקוות" פועלת לשיקום ולהעצמה של פצועי צה"ל ונפגעי טרור על ידי פעילות ספורטיבית ואתגרית, במטרה לחזק את ביטחונם העצמי ולעזור להם לחזור עד כמה שניתן למסגרת החיים שתכננו לפני הטראומה שחוו. בעמותה מאמינים שהספורט ממלא תפקיד מרכזי בבנייה מחדש של ההערכה העצמית של הפצועים, ומסייע להם להשלים עם המוגבלויות שלהם עקב החוויה הקשה שעברו. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה