עסקי ספורט

מנכ"ל הטוטו לעובדים: "היעד במונדיאל הוא חצי מיליארד שקל"

באירוע הרמת הכוסית לרגל ראש השנה, הכריז מנכ"ל הטוטו לעובדים: "היעד שלנו במונדיאל - הכנסות של כחצי מיליארד שקל", והוסיף: "חשוב שנראה את הלקוחות, לא רק את המספרים"
מערכת ice | 
מאיר ברדוגו מנכ"ל הטוטו (צילום יחצ)
עובדי המועצה להסדר ההימורים בספורט התכנסו להרמת כוסית לראש השנה, בהשתתפות יו"ר המועצה, שבתאי צור, ומנכ"ל המועצה מאיר ברדוגו. האירוע נערך על רקע ההכנות האחרונות של הטוטו לקראת המונדיאל שיתקיים השנה בנובמבר.
במסגרת ברכתו לעובדים אמר מנכ"ל הטוטו, מאיר ברדוגו: "היעד שלנו במונדיאל הוא כחצי מיליארד שקל. זה לא יהיה פשוט, אבל אני סומך עליכם. ולא רק אני סומך עליכם, וזה חשוב לי במיוחד להדגיש, גם הלקוחות שלנו סומכים עלינו שנשמור עליהם, שנראה אותם, לא רק את המספרים. חשוב שנשמור בקפידה על הכללים של משחקים באחריות". את שנת 2021 סיימו בטוטו עם הכנסות שיא של 3.365 מיליארד שקלים, מתוכן הועברו לקופת המדינה רווחי שיא של כ-731 מיליון שקלים.
טוטו, או בשמו הרשמי המועצה להסדר הימורים בספורט, מפעיל את הימורי הספורט בישראל תחת המותג טוטו שבעבר היה שמה של תכנית הימורים שנתית, וכיום כל תוכניות ההימורים מכונות ווינר. המועצה היא גוף ציבורי שנתון לביקורת של מבקר המדינה. בעבר כספי המועצה הופנו לקידום תרבות הספורט בישראל, ומאז 2019 הרווחים מועברים לקופת המדינה. המועצה פועלת להקמת אצטדיונים, מתקני ספורט ואולמות בכל הארץ. בנוסף המועצה פועלת לקידום הספורט האולימפי ובונה תשתיות לפעילויות קהילתיות. 
המועצה תקצבה ארגונים וקבוצות, פעלה להקמת אצטדיונים, אולמות ומתקני ספורט בכל רחבי הארץ, בנתה תשתיות לפעילויות קהילתיות וסייעה לספורט האולימפי. בשנות האלפיים העמידה המועצה 3 מיליארד ש"ח לרשות הספורט הישראלי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה