עסקי ספורט

הרוסים לא יכולים להעביר כסף לנתניה: עסקת המיליונים נפלה

מכבי נתניה הודיעה כי אחרי שדינמו מוסקבה לא הצליחה להעביר לה 2.5 מיליון יורו על עדן קארצב, היא מבטלת את העסקה: "לא עלה בידם של הרוסים להשלים את העברת הכספים בשל נסיבות שאינן בשליטתם"

מערכת ice | 
עדן קארצב (צילום ויקיפדיה)
מכבי נתניה הודיעה בשבוע שעבר כי חתמה על עסקת העברתו של קשר הקבוצה, עדן קארצב, לדינמו מוסקבה הרוסית. קארצב, שמחזיק בדרכון רוסי, כבר הגיעה לבירת רוסיה על מנת לחתום על החוזה, שהותנה בכך שהקבוצה הרוסית תעביר את הכסף לבנק ישראלי עד אתמול (שני).
אחרי שדינמו מוסקבה לא העבירה את הסכום המדובר שעומד על 2.5 מיליון אירו, היהלומים מהשרון הודיעו כי השחקן חוזר לקבוצה ולא יעבור. בהודעת המועדון של נתניה נכתב: "בתאריך ה-12.8 נחתם הסכם בין דינמו מוסקבה למועדון מכבי נתניה, ההסכם הותנה בהעברת התמורה והגעתה לבנק ישראלי עד 23.8. ב-16.8 התקבל אישור מהבנק של קבוצת דינמו על יציאת הכספים לכיוון ישראל". 
עוד נכתב בהודעה כי "יותר מוקדם היום הודיעה הקבוצה הרוסית שלא עלה בידם לקדם את העברת הכספים בתוך מערכת הבנקאות האירופאית ולכן לא עלה בידם להשלים את העברת הכספים בשל נסיבות שאינן בשליטתם. בנוסף, הודיעה הקבוצה הרוסית כי אין הם יכולים להתחייב על משך הזמן שיידרש לפתרון הנושא".
 
לסיכום נכתב בהודעת המועדון: "בתגובה מכבי נתניה הודיעה על ביטול העסקה בשל הדד ליין שחל היום והורתה על החזרת השחקן לישראל לאלתר. מכבי נתניה שמחה על חזרתו של עדן קארצב לשורותיה. חזרתו תחזק את הסגל ותסייע למועדון להשיג את מטרותיו המקצועיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה