עסקי ספורט

הטניסאית עלתה לשחק עם תכשיטים יוקרתיים, זה השווי שלהם

אמה רדוקאנו פתחה את טורניר ווימבלדון עם תכשיטים בשווי עשרות אלפי דולרים - והותירה את הקהל המום
מערכת ice |  1
אמה רדוקאנו והתכשיטים (צילום רויטרס)
אתמול יצא לדרך טורניר הטניס היוקרתי והוותיק בעולם – הווימבלדון. הטורניר שמתקיים באנגליה מושך אליו את הטובים שבשחקני הטניס בעולם, גברים ונשים, שיתחרו במשך שבועיים על התואר הנכסף והמענק הכספי הגדול שיקבלו הזוכים המאושרים.
מי שמשכה את מרב תשומת הלב ביום המשחקים הראשון היא אמה רדוקאנו, הטניסאית הבריטית הצעירה (19) שממוקמת במקום ה- 11 בדירוג הטניסאיות העולמי. רדוקאנו עלתה אל מגרש הטניס כשהיא עונדת תכשיטים בשווי של לא פחות מ 60,000 דולר מאת המותג טיפאני ושות' האמריקאי.   
 
יש לציין כי בעולם טניס מקובל שהטניסאים מפרסמים מותגי ביגוד אותם הם לובשים בעת המשחק או מותגי שעונים אשר הם עונדים את שעוניהם בעת הנפת הגביע. רדוקנו לקחה את עניין הפרסום צעד קדימה ושברה שיא חדש בעולם הטניס, כמו שזה נראה כרגע, זה לא צפי להיות השיא האחרון של הטניסאית המבטיחה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    how i got my love back
    maya elijah 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רוצה לספר לכולם כאן איך ד"ר אלאבה שינה את גורלי. במשך כמעט חמש עשרה שנה עבדתי כמוכרת בחברת רכב ובקושי קיבלתי עמלה כדי לשלם את החשבונות בזמן שעמית מסוים בראש קנה בתים. הייתי מבולבל סביבה כי כולם קינאו בכמה עמלה היא עשתה. לא הבנתי מה לא בסדר כי הייתי טוב בעבודה שלי ולא היה שום דבר נוסף שהיא עשתה שעשה אותה שונה ובמשך כמעט חמש שנים לא יכולתי לאזור את האומץ להביע את עצמי בפניה. יום אחד כשהיא גירשה אותי, התחננתי בפניה שתיתן לי עצה והחלטתי ללמוד ממנה, אבל היא אמרה שאני יותר טוב בעבודה, מה שעוד יותר בלבל אותי כי ברור שהיא יותר טובה. לאחר שיחות רבות, היא הודיעה לי על ד"ר אלאבה שביצע את כישוף הקסם שלה שהפך אותה ליוצאת דופן. היא נתנה לי את איש הקשר שלו וביקשה שאדבר איתו ואעשה כל מה שהוא מבקש ממני. עברו שבעה חודשים ורק קניתי את הבית הראשון שלי וחסכתי מספיק כסף כדי לשלוח את התאומים שלי לקולג'. הייתי שבור וחסר בית ולעולם לא הייתי מעלה על דעתי להיות בעלות על בית כל כך מהר. תודה ד"ר אלאבה. בקש ממנו עזרה וברשותו אני משאיר את מספר הקשר הישיר שלו WhatsApp / Viber: +1(425) 477-2744 או אימייל: dralaba3
    סגור