עסקי ספורט

12 שנה נוספות של אליפות ארה"ב הפתוחה ל-ESPN בשווי של 2 מיליארד

רשת הספורט והתאחדות הטניס האריכו את זכויות השידור לטורניר ל-12 שנה; ההתאחדות תפיק בעצמה את השידורים; ESPN תשלם כשני מיליארד דולר תמורת זכויות השידור
שרון בירקמן | 
טניס-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
ESPN חותמת על חוזה ארוך טווח חדש עם התאחדות הטניס האמריקאית (USTA), שמאריך את זכויות השידור של טורניר אליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס עד לשנת 2037. החוזה החדש ייכנס לתוקף בשנת 2026. ESPN  תשלם  סכום שנתי של 170 מיליון דולר וכשני מיליארד דולר במשך כל תקופת ההסכם. 
התאחדות הטניס האמריקאית לקחה על עצמה את הפקת השידור של אליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס, זאת בעקבות החלטה דומה שיושמה בטורניר ווימבלדון ב-2018. 
החוזה הנוכחי ממשיך את מערכת היחסים של ESPN עם ההתאחדות שהחלה ב-2015. אז, ESPN החליפה את CBS בעסקה ששוויה עמד על כ-70 מיליון דולר בשנה ובסך הכול כ-825 מיליון דולר.

החוזה החדש מרחיב את הכיסוי גם לשירותי הסטרימינג של ESPN; הצופים יוכלו לצפות במשחקים דרך פלטפורמות הסטרימינג של ESPN,  כמו ESPN+ . בנוסף, ABC השייכת לקבוצת ESPN, תמשיך לשדר את המשחקים ביום האחרון של הטורניר (יום ראשון האחרון) ואת המשחקים ב"יום ראשון האמצעי", כך שהאירועים החשובים ביותר בטורניר יקבלו חשיפה נרחבת גם בטלוויזיה הלא-מקוונת.  ESPN Deportes ימשיך להיות הבית הבלעדי לשידור המשחקים בשפה הספרדית.
"אנחנו גאים מאוד במערכת היחסים שלנו עם ההתאחדות לטניס שנמשכת כבר 15 שנה", אמר יו"ר ESPN, ג'ימי פיטרו. "ההסכם מחזק את המחויבות שלנו לטניס לטווח הארוך, את היכולת שלנו להציג את אחד האירועים הבולטים בלוח הספורט השנתי, וכחברה הראשונה בעולם המציעה פרסים שווים לנשים ולגברים, הוא מדגיש את המחויבות המובילה של חברת וולט דיסני לספורט נשים".
ההודעה על ההסכם עם התאחדות הטניס מגיעה לאחר שבחודש יולי ESPN זכתה בחלק מזכויות השידור של ה-NBA.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה