עסקי ספורט

בשל ה"כיבוש": זה ארגון הענק ממנו דורשים להשעות את ישראל

ההתאחדות הפלסטינית לכדורגל קוראת להשעייתה של ישראל מארגון פיפ"א הבינלאומי, בטענה שישראל "הפרות חוק בפלסטין, במיוחד בעזה", וכי הקהל הישראלי מתנהג בצורה גזענית כלפי שחקני כדורגל ערביים. מההתאחדות הישראלית לכדורגל נמסר כי "העניין מוכר לנו"

מערכת ice | 
הסכסוך הישראלי-פלסטיני (צילום freepik)
מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל ארגונים רבים ברחבי העולם קוראים להשעות את ישראל מהשתתפות בפעילויות בינלאומיות. ההתאחדות הפלסטינית לכדורגל מנסה בימים אלו להוביל להשעייתה של ישראל מפיפ"א בשל "הפרות חוק שבוצעו על ידי הכיבוש הישראלי בפלסטין, במיוחד בעזה".
הפלסטינים טוענים כי דחפורים ישראלים חפרו את מגרשי ותשתיות הכדורגל בעזה, וכי מגרשי עפר עליהם שיחקו כדורגל – הפכו למחנות פליטים. “מועדון ג’נין, מועדון מחנה ג’נין ומועדון נורשמס בגדה המערבית נפגעו על ידי צבא הכיבוש הישראלי במהלך הפלישות המרובות של שני מחנות הפליטים לאחר ה-7 באוקטובר. רישיונות לפלסטינים לבנות תשתיות ספורט בגדה המערבית נדחים באופן שגרתי על ידי ישראל”, נטען.
כמו כן, הפלסטינים טוענים כי כדורגלנים ישראליים רבים שירתו או משרתים ב'צבא הכיבוש', אשר לטענתם עוסק בהפרה חמורה של חוקי הומניטריים בינלאומיים. עוד נכתב כי אוהדים רבים בישראל שרים בגאווה שירים גזעניים בנוגע לערבים, כאשר הביאו כדוגמא את קבוצת בית"ר ירושלים. " למרות שערבים מהווים כ-21% מאוכלוסיית ישראל, מעולם לא שיחק בבית”ר שחקן ערבי אחד, בהתאם לדרישת אוהדיה שתהיה ‘טהורה לנצח’".
מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: “העניין מוכר לנו וגם הפעם, כמו במקרים קודמים, נדע למנוע נזק בל ישוער לספורט ולמדינת ישראל”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה