עסקי ספורט

יעקב שחר בעסקה של 35 מיליון שקל: האקזיט הבא של איש העסקים

מכבי חיפה, קבוצת הכדורגל בבעלותו של יעקב שחר, בדרך לעסקת ענק במסגרתה תמכור את הכוכב ענאן חלאילי  לאוניון סן ז’ילואז’ הבלגית, תמורת 7 מיליון אירו ועוד 2 מיליון אירו של תוספות כגון עמלות סוכנים ומענק חתימה
מערכת ice |  3
יעקב שחר (צילום קובי גדוען לעמ)
מכבי חיפה, קבוצת הכדורגל בבעלותו של יעקב שחר, מעוניינת מאוד לזכות באליפות רביעית ברציפות בליגה הישראלית. בעקבות כך, שחר עשה מסע רכש מרשים בחודש ינואר ובקיץ החולף, כאשר מתחילת העונה הוא הוציא סכום שיא של  5.6 מיליון אירו על רכש.
לפיכך, איש העסקים אינו מעוניין לשחרר את אחד הכוכבים הגדולים שיש לכדורגל הישראלי להציע היום - ענאן חלאילי. למעשה, קבוצת אוניון סן ז’ילואז’ הבלגית, שמדורגת במקום השני בליגה המקומית, מעוניין מאוד להנחית אצלה את הכישרון הגדול של הירוקים ושל נבחרת ישראל, ומציעה לא פחות מ-7 מיליון אירו למכבי חיפה.
אלא שאתמול (חמישי) דווח בפודקאסט "חדר החדשות" עם יגאל גולדשטיין ותומר לוי כי ישנה התקדמות משמעותית בין הקבוצה הבלגית לירוקים מהכרמל, אך אביו של השחקן וחאלילי בעצמו מבקשים מענק חתימה של מיליון אירו, כמו גם הסוכנים של השחקן שמבקשים עמלות גבוהות.
לפיכך, הסכום הכולל של העסקה צפוי לזנק מ-7 מיליון אירו ל-9 מיליון אירו, שהם שווי ערך ל-35.4 מיליון שקל, כאשר 7 מיליון אירו ייכנסו ישירות למכבי חיפה, ושני מיליון אירו יחולקו בין השחקן, אביו והסוכנים שלו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שווה 20 מיליון-לא למכור (ל"ת)
    nma 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    איש יקר
    רוני 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחר איש יקר , מכבי חיפה צריכה להבין שזה עובד לשני הכיוונים מגיע לו !!!!
    סגור
  • 1.
    איש יקר
    רוני 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחר איש יקר , השקיע כלכך הרבה כסף בחיפה. מגיע לו גם לקבל ??
    סגור