עסקי ספורט

יעקב שחר בדרך לאקזיט נוסף: פרטי עסקת הענק נחשפים

הקבוצה הבלגית אוניון סן ז’ילואז’ ממשיכה לחזר אחר כוכבה של מכבי חיפה, ענאן חלאילי, ומציעה לקבוצתו של יעקב שחר 7 מיליון אירו עבורו, בנוסף למענק חתימה של מיליון אירו שיקבל השחקן. המעבר צפוי לקרות בקיץ, אלא אם יקרו הפתעות של הרגע האחרון
מערכת ice | 
יעקב שחר (צילום קובי גדוען לעמ)
מכבי חיפה, קבוצת הכדורגל בבעלותו של יעקב שחר, מעוניינת מאוד לזכות באליפות רביעית ברציפות בליגה הישראלית. בעקבות כך, שחר עשה מסע רכש מרשים בחודש ינואר ובקיץ החולף, כאשר מתחילת העונה הוא הוציא סכום שיא של  5.6 מיליון אירו (כ-22.5 מיליון שקל) על רכש.
לפיכך, איש העסקים אינו מעוניין לשחרר את אחד הכוכבים הגדולים שיש לכדורגל הישראלי להציע היום - ענאן חלאילי. למעשה, קבוצת אוניון סן ז’ילואז’ הבלגית, שמדורגת במקום השני בליגה המקומית, מעוניין מאוד להנחית אצלה את הכישרון הגדול של הירוקים ושל נבחרת ישראל, ומציעה לא פחות מ-7 מיליון אירו למכבי חיפה.
נכון לשלב זה, הירוקיםן לא מעוניינים לשחרר את השחקן, גם לא תמורת סכום מטורף שכזה, כאשר עושה רושם שבסופו של דבר העסקה המדוברת תצא לדרכה בקיץ. כך או כך, באתר ONE פורסם היום (שני) שהקבוצה הבלגית מנסה לפתות את השחקן ומציעה לו מענק חתימה מטורף בסכום של מיליון אירו.
המענק שמציעים הבלגים הוא לפני שכר כמובן, וללא כל קשר לסכום שישולם לירוקים, כך שהעסקה הזאת תעלה לבלגים 8 מיליון אירו (כ-32 מיליון שקל). הירוקים ימשיכו להחזיק ב-10% מכרטיסו של חלאילי, שצפוי להימכר בסכום דומה לזה שאוסקר גלוך נמכר ממכבי תל אביב לרד בול זלצבורג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה