ויראלי

כוכבי חתונמי בבשורה מרגשת: הפכו לראשונה להורים

משה יחזקאל ומאי שכטר שהכירו במסגרת תכנית הריאליטי של קשת, חתונה ממבט ראשון והתחתנו, הפכו הלילה לראשונה להורים, רק בתחילת השנה כתבה שכטר: "פרי שלנו, אני ואבא שלך, מחכים לך עם המון אהבה ותקווה"
מערכת ice | 
מאי ומשה בחתונמי (צילום קשת 12)
אחרי שהכירו בעונה החמישית של "חתונה ממבט ראשון" של הזכיינית קשת 12 ונישאו בשנה שעברה, הפכו הלילה משה יחזקאל ומאי שכטר לראשונה להורים. 
בסיום השנה שעברה כתבה שכטר בעמוד האינסטגרם שלה ברכה לקראת 2024 בציפייה לילד שיבוא: "פרי שלנו, אני ואבא שלך מחכים לך עם המון אהבה ותקווה בלב שהעולם יהיה יותר טוב עבורך". והבשורה באמת הגיעה הלילה.
כזכור רק לפני פחות משנה חשפה שכטר כי נאלצה לעבור הפלה: "עברנו הרבה טלטלות. איבדתי את אח שלי וזה היה קריטי מאוד לזה שמשה בחיי באותה השנה. לא הרבה אחרי שבנצ'וק נפטר, התבשרנו שאנחנו בהיריון. אבל לא הרבה אחרי זה, כשהייתי בשבוע עשירי התבשרנו שאין דופק לפרי, ככה קראנו לעובר".
בשלב זה, מאי התפרקה בדמעות ולא יכולה הייתה להמשיך ולדבר, כאשר משה המשיך את דבריה וסיפר: "אנחנו עדיין אנחנו קמים בבוקר והולכים לישון במחשבה שאנחנו ברי מזל שמצאנו אחד את השנייה בעולם הזה. אם אנחנו צריכים להחזיק אחד את השנייה ולבכות מידי פעם - זה מה שאנחנו עושים. מכל קושי אנחנו גדלים ומכל אתגר אנחנו יוצאים חזקים יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה