ויראלי

סתיו קצין תיכנס לעזה? "גורל המדינה מוטל על כתפייך"

כוכבת העונה האחרונה של האח הגדול העלתה לאינסטגרם סרטון בו היא נראית במדי עזתית כשהיא מגויסת לשב"כ ועומדת להיכנס לתוך עזה במטרה לרגל אחרי מחבלי חמאס כאשר גורל מדינת ישראל מוטל על כתפיה
מערכת ice | 
סתיו קצין (צילום מסך רשת 13, unsplash)
מאז יציאתה מבית האח הגדול לפני יותר משלושה חודשים, נדמה שסתיו קצין כבר הספיקה לעשות הכל, אולם בסרטון בו השתתפה כנראה גם היא לא באמת האמינה שתיקח בו חלק.
 
ברבי העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון אותה עושה יחד עם שיר זהבי, בה מתחפשת קצין לסוכנת שב"כ בלבוש ורוד במטרה להיכנס לרצועת עזה ולרגל אחר מחבלי החמאס, כאשר גורל כל מדינת ישראל מוטל על כתפיה.
לפני יותר משבועיים התארחה קצין בפודקאסט של יפעת הללי בו דיברה על תקרית העבר בה נחשדה בשידול קטינה לזנות, תיק שנסגר בלא אישום: "הייתי בחקירות 9 שעות ואז שחררו אותי למעצר בית חמישה ימים. לקחו לי את הטלפון, לקחו לי את המחשב. לקחו לי כסף. הרסו לי את השם".
עוד הוסיפה קצין: "הייתי רקדנית במועדונים ובחתונות ובבת מצוות וכאלה, והיו לי עובדים", נזכרת קצין. "היינו עובדים סופ"שים בעיקר. השחירו לי את השם, אמרו שאני מדרדרת קטינות לזנות. לא רקדתי בשום מועדון חשפנות. הייתי רוקדת במועדונים וברים רגילים כמו גוגו, מי שמכיר מאז לפני עשר שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה