ויראלי

קשת 12 בהודעה חריגה: "מתנצלים שדני קושמרו לא אבא שלכם"

המגיש של מהדורת חדשות 12, מכוכבי "מלחמת חרבות ברזל", הפך לתופעת רשת בשלושת החודשים האחרונים דני קושמרו השיב יחד עם ערוץ קשת 12 לקניה ווסט בטון מגחיך על ההתנצלות שלו כלפי היהודים: "אנו מתנצלים בכנות לקהילה הארצית שדני קושמרו הוא לא אבא שלכם".
מערכת ice | 
דני קושמרו והנשק (צילום חדשות 12)
אחרי ההתנצלות המפתיעה או המוזרה או שתיהן ביחד של קניה ווסט כלפי היהודים והישראלים, במסר בעברית שפרסם ברשתות החברתיות, אופירה אסייג הגיבה בזעם ולא חסכה במילים קשות, אבל יש מי שלוקחים את הדברים של ווסט לכיוון אחר ומחזירים לו באותו המטבע.
המגיש של מהדורת חדשות 12, מכוכבי "מלחמת חרבות ברזל", הפך לתופעת רשת בשלושת החודשים האחרונים דני קושמרו השיב יחד עם ערוץ קשת 12 לווסט בטון מגחיך. "אנו מתנצלים בכנות לקהילה הארצית שדני קושמרו הוא לא אבא שלכם".

עוד המשיכו בקשת 12 וקושמרו ללעוג להתנצלות של האמן: "זו לא הייתה כוונתנו לפגוע או להוריד מכבוד כשהשווצנו שהוא כן אבא שלנו, ואנו מתחרטים מאוד על כל אשליה, שאולי קיבלתם שהוא יכול להיות גם אבא שלכם".
עוד כתבו: "אנחנו מחויבים להתחיל תהליך עם עצמנו, וללמוד מהחוויה הזו כדי להבטיח רגישות והבנה גדולה יותר, בעתיד כלפי מי שחושב שהוא גם אבא שלו (אבל לא הוא לא, על אף שיש הטוענים שכן, זה כן, זה כן) סליחתכם חשובה לנו. עוד שורה על קידום ואחדות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה