ויראלי

מרגש: המפגש המשפחתי של נשיא המדינה שלא השאיר עין אחת יבשה

לאחרונה ביקרו נשיא המדינה ורעייתו יחד עם נשיא גרמניה בקיבוץ בארי, בו כזכור הנשיא התחייב להעביר לישראל 7 מיליון אירו לטובת שיקום הקיבוץ. באותו סיור נפגש הנשיא הרצוג ורעייתו מיכל אם לא אחר מאשר הבן שלו, לוחם שגויס למילואים מהיום הראשון ללחימה
מערכת ice | 
יצחק הרצוג (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
אירועי ה-7 באוקטובר גרמו למאות אלפי משרתי מילואים לעזוב את עיסוקיהם ולהתגייס לשירות המדינה. אחד מהאנשים שנאלץ לעשות זאת הוא לא אחר מאשר בנו של נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שגויס גם כן מהיום הראשון ללחימה.
השבוע, במהלך ביקורו של הנשיא הרצוג יחד עם נשיא גרמניה פרנק-ואלטר שטיינמאייר בקיבוץ בארי, פגשו במפתיע הרצוג ורעייתו מיכל בבנם הלוחם, שיצא להתרעננות קצרה מהלחימה בעזה. בציוץ שעלה בטוויטר נרשם: "זהו בנו של נשיא המדינה. חייל במילואים בעזה שיצא להתרעננות קצרה והוריו הגיעו לבקרו בשטח".
 
כזכור, נשיא גרמניה סייר יחד עם הרצוג ונחשף לזוועות שאירעו בקיבוץ בארי. "אני גאה ומבקש להביע את תודתי על כך שהוזמנו לישראל על ידי הנשיא ורעייתו, אנחנו מתרגשים להיות כאן בבארי", אמר הנשיא.  "היה קל לדמיין מה קרה כאן - אבל להיות פה, במקום הזה, זה שונה. ההריסות שמאחורינו הן העדות האילמת למה שהתרחש כאן. לא קל למצוא את המילים לתאר את מה ששמענו מאלו שיודעים ומאלה שהיו עדים למעשים, לרציחות, להרג ולאונס של חמאס כאן ב-7 באוקטובר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה