שיווק ופרסום

דפוס בארי אוסף את השברים: פקטורי 54 במהלך יוצא דופן

כחלק מפעילויות התרומה והסיוע למען תושבי הדרום, פקטורי 54 משיקה מהדורה מיוחדת של מחברות בשיתוף עם האמן הרן כסלו חבר הקיבוץ. המחברות הודפסו בבית הדפוס של בארי ויימכרו בחנויות ובאתר. יפעת אירני, מבעלי הרשת: "לומדים לחיות עם הזעזוע ושואפים למחר טוב יותר"
מערכת ice | 
קיבוץ בארי לאחר פלישת מחבלים (צילום פלאש 90/ אדי ישראל)
כחלק מפעילויות התרומה והסיוע למען תושבי הדרום, פקטורי 54 משיקה מהדורה מיוחדת של מחברות בשיתוף עם האמן הרן כסלו חבר קיבוץ בארי. המחברות הודפסו בבית הדפוס של בארי ויימכרו בחנויות ובאתר פקטורי 54. רווחים ממכירתן ייתרמו לשיקומו של הקיבוץ
הרן כסלו (38), הוא זוכה פרס התרבות לאמן צעיר לשנת 2018 מטעם משרד התרבות והספורט, וחבר קיבוץ בארי. עבודתו מציגה את נוף בארי דרך תמונות אבסטרקטיות ועל גבול הצורניות, אשר מציגות את הנוף הפיזי כפי שהוא זוכר אותו, חווה אותו כעת, וכפי שהוא ירצה שיהיה. הרן הציג תערוכות יחיד והשתתף בתערוכות קולקטיביות רבות בישראל. עבודותיו נרכשו על ידי מיטב האספנים והמוזיאונים בארץ.

הרן כסלו ויפעת אירני (צילום: סטודיו פקטורי 54)
המהדורה המיוחדת בהדפסת בית הדפוס של בארי, מציגה עבודה חדשה של הרן המתארת את נוף בארי, רקע השמיים, מדשאות הקיבוץ, עצי האקליפטוס וכלניות היער האדומות אשר ניטעו על ידי מייסדי הקיבוץ, להם הרן דור שלישי. הפרשנויות המגוונות לעבודה וצבעיה, כאדום העז לצד צבעים בהירים, מביעים זיכרון חי לשכול השבעה באוקטובר, לצד הכרה ביופי הקיבוץ והתקווה הכנה לעתידו.

הרן כסלו: "חווינו ביום השחור הזה את כל הרע שהאנושות יכולה להציע ומיד אחר כך פגשנו בעוצמה כפולה את כל הטוב. יש לנו כמשפחה, כקהילה וכעם עוד דרך ארוכה לשיקום המיוחל ואין לי בכלל ספק שזה לא סוף הסיפור שלנו. בזכות הטוב שפגשנו נצליח להתרומם, לבנות, לאסוף את השברים ולהתמלא בתקווה חדשה לתקומה. כתיבה היא סוג של תרפיה והייתי רוצה שהמחברת תיתן לכל אחד ואחת את המקום לפרוק את הקשיים, המחשבות, החלומות והתקוות."

פקטורי 54 והרן כסלו במחברות משותפות (צילום: סטודיו פקטורי 54)
יפעת אירני, מבעלי פקטורי 54: "כקבוצת אופנה פקטורי 54 רואה קשר ישיר בין עולם האופנה לעולם האומנות והתרבות. החברה שמה לה לדגש לתמוך ביצירה מקומית ובקהילה, בפרויקטים במגוון תחומים מעולמות הקולנוע, המוזיקה, הספרות, המחול ועוד".
"יצירותיו של הרן כסלו נוגעות בכולנו, ברגישות ובתבונה. הרן נוגע בנופי קיבוץ בארי והדרום היפהפה לצד הרגעים הקשים והשכול. כולנו כעם וכחברה אוספים את שברי הלב, לומדים לחיות עם הזעזוע ושואפים למחר טוב יותר". את המחברות ניתן יהיה להשיג בחנויות ובאתר החברה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה