ויראלי

בעלה של עדן בן זקן משתולל: "לא ייגמר, עד שימות"

שוקי ביטון מקדם את ההפגנה למען החטופים שעדיין בשבי חמאס: "אין פה ימין, אין פה שמאל, בלי שלטים על ממשלה, בלי שלטים על פילוג. בואו פעם אחת נהיה כולם ביחד עם שלטים של חוזק של עם ישראל חזק ויודע מה הוא רוצה. נדבר איתם בערבית, רק ככה הם מבינים! נכתוב שלטים בערבית למוות של סינוואר הזבל הזה"
מערכת ice |  3
עדן בן זקן ובעלה שוקי ביטון (צילום אינסטגרם)
מסר כזה לא שמעתם משוקי ביטון, בעלה של עדן בן זקן, אף פעם. האיש שנמצא בדרך כלל מאחורי הקלעים, מתבטא הרבה יותר מבדרך כלל בזמן המלחמה במילים קשות ובוטות נגד היריב הרצחני של מדינת ישראל. כשהפסקת האש עדיין בעיצומה, הוא החליט לכתוב לעוקביו בדיוק מה הוא חושב.
ביטון הסביר: “היי, אני כותב פה את הלב שלי… במוצ’ש אשתי מופיעה במטה משפחות החטופים. אני מבקש מכל המשפחות שהחטופים שלהם חזרו להגיע לתמוך במשפחות שהילדים שלהם, שהגברים שלהם, הנשים שלהם לא חזרו עדיין. לא לשכוח אף אחד. אנחנו כולם ביחד! עד הסוף”.

עוד המשיך: “אני מבקש לא רק ממשפחות החטופים, בואו נגיע כל המדינה – צפון, דרום ונצעק את הזעקה שיחזרו כל החטופים בעזרת השם. וכמובן שאם תפסק המלחמה, אם יפסיקו התקיפות בעזה! אם יום אחד, שעה אחת תעבור בלי חיסול מחבלים ואת עזה עצמה, אנחנו לא תשתוק”.
ביטון כתב בסטורי: "“לא רק שאנשים לא יחזרו לגור בדרום ובצפון. הפעם גם המרכז לא יתן לזה לקרות כי אנחנו לצדם והם צודקים! אי אפשר לחיות שוב בפחד, גם הדרום, וגם הצפון! וגם לא לשכוח את העיוס שגם שם צריך לעשות סדר ומהר! אין פה ימין, אין פה שמאל, בלי שלטים על ממשלה, בלי שלטים על פילוג. בואו פעם אחת נהיה כולם ביחד עם שלטים של חוזק של עם ישראל חזק ויודע מה הוא רוצה. נדבר איתם בערבית, רק ככה הם מבינים! נכתוב שלטים בערבית למוות של סינוואר הזבל הזה”.
לסיום הסביר: “אני אהיה שם בכל הכוח להגיד את עמדתי. מחכה לכם בואו נעשה פה משהו שהסינוואר הזבל הזה יבין שאנחנו עם אחד ורוצים שלא יגמר עד שהוא ימות וכל המחבלים. נכתוב שלטים בערבית, להרוג אותו בשביל שיבין שהתחלנו לדבר ערבית. לא שלטי פילוג, לא נשתוק עד שנחיה בשקט ובשלום ולא בפחד. נמאס לנו לא לדעת מה יהיה מחר, רוצים להחליט על המחר! מחכה לכם במוצ’ש – רחוב ברקוביץ’ 4 תל אביב 20.00 – נשיר התקווה ביחד, אוהב אתכם”.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ממשלה שמכרה את עם ישראל (ל"ת)
    יואב 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    אם אתה רוצה לחזק אז תפסיק להחליש
    איתי 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל "ההפגנות תמיכה" שלכם רק מחזקות את האויבים שלנו ומאפשרים להם להמשיך להתעלל בנו! אם אתם לא רואים את זה ולא תפסיקו עם זה אז אתם חלק מהם!!! תנו לעם שלנו לנצח כברררררר!!!!!!!!!
    סגור
  • 1.
    החמאס חטף לנו אזרחים ילדים נשים חיילים גברים וקשישים
    ליאור 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ומגפחות החטופים נחטפו ע"י רונן צור .... רונן צור וחבר מריעיו הפכו את העסק לפוליטי , ובגלל זה לא כולם מגיעים לתמוך , הם תומכים בדרכים אחרו ...
    סגור