ויראלי

נלי תגר מתפוצצת: "חבורת עלובים שבזמן שאנו בוכים גונבת אותנו"

השחקנית והקומיקאית זועמת על התעקשות הממשלה על הכספים הקואליציוניים למרות המלחמה: "חברים, לא לשכוח כל הזמן שהקואליציה ממשיכה להפקיר אותנו וכעת שודדת אותנו", כתבה תגר בסטורי, "אות קין על מצחם לכל החיים, זה העונש על הפקרת אחים"
מערכת ice |  1
נלי תגר (צילום טל גבעוני)
נלי תגר זועמת על קואליציית הימין, לאור דבריו של רה"מ כי ייעשה קיצוץ רק של כ-70% בכספים הקואליציוניים, למרות המלחמה. בסטורי שפרסמה היום באינסטגרם שלה, הגיבה לציוץ ב-X של העיתונאית אפרת אביבי בנושא.
"חברים, לא לשכוח כל הזמן שהקואליציה ממשיכה להפקיר אותנו וכעת שודדת אותנו", כתבה תגר על רקע הציוץ המקורי של אביב, והוסיפה בזעם: "חבורת עלובים שבזמן שאנחנו בוכים וכואבים גונבת אותנו". ומתחת לכך הוסיפה: "אות קין על מצחם לכל החיים, זה העונש על הפקרת אחים".
בציוץ המקורי של אפרת אביבי נכתב: "קצת בהלם מתגובת לשכת ראש הממשלה למכתב של גנץ: ״נעשה קיצוץ של למעלה מ-70% בכספים הקואליציוניים, 1.6 מיליארד שקלים״. בואו נעשה סדר - הכספים הקואליציוניים שכולם מדברים עליהם מתפרשים על תקציב לשנים 2023-2024. הם עמדו לכתחילה על 13.7 מיליארד. בחלק מהסכום כבר השתמשו, סכום הכסף ׳המשוחרר׳ שעוד ניתן להציל עומד על כ-8 מיליארד.

צילום מסך מאינסטגרם
"כשלשכת ראש הממשלה אומרת שעשתה קיצוץ של 70% אחוזים, היא מתכוונת לכספים ׳המשוחררים׳ של שנת 2023, מדובר סה״כ בסכום של 2.5 מיליארד. זה יוצא יותר לכיוון ה-20%, ויש שיגידו קצת מעל 10% אם מתייחסים גם לכספים שבהם כבר השתמשו. בטוח לא 70%. זאת בדיחה. אפשר היה לצחוק אם היא לא הייתה על חשבוננו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גאוני השמאל
    יוסי 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואו נחליט שכול אחד יתעסק עם מה שהוא מבין
    סגור