ויראלי

קיבלתם "הודעה מוזרה" מלינוי אשרם? האלופה האולימפית מסבירה

פריצות לניידים או לחשבונות ברשתות החברתיות הפכו למכה של ממש, במיוחד בקרב מפורסמים שלהם יש עוקבים רבים. המדליסטית האולימפית חוותה פריצה שכזו ואמש פרסמה סטורי שירגיע את מי שקיבל ממנה "הודעה מוזרה"
מערכת ice | 
לינוי אשרם (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
המתעמלת האומנותית לשעבר וכנראה המפורסמת ביותר בישראל היא לינוי אשרם. כל המדינה צפתה בגאווה כיצד היא קטפה את מדליית הזהב באולימפיאדת טוקיו בשנת 2020.
מאז פרשה אשרם מקריירת ההתעמלות שלה בשנה שעברה, הספיקה אשרם להפוך לפרזנטורית וכוכבת טלוויזיה, במיוחד לאחר ההופעה הבלתי נשכחת שלה בתוכנית "הזמר במסכה", בתור הארטישוק.
כפי שקורה למפורסמים רבים בארץ ובעולם, גם חשבונותיה של אשרם ברשתות החברתיות הפכו ליעד מועדף להאקרים ומטרידנים רבים שמנסים בכל דרך, טיפשית ככל שתהיה, לקבל מעט תשומת לב.
אתמול (רביעי) פרסמה אשרם סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא מסבירה מדוע חלק מחבריה ועוקביה קיבלו ממנה "הודעות מוזרות" כלשונה. אשרם סיפרה שחשבון האינסטגרם שלה נפרץ וככל הנראה האחראי למעשה שלח את אותן הודעות עליהן דיברה.
"היי אהובים, החשבון שלי נפרץ ובגלל זה חלקכם קיבלו הודעות מוזרות. הצלחתי לתקן את זה וחזרתי לעמוד שלי, תודה לכולם". כתבה המתעמלת זוכת מדליית הזהב בסטורי שלה. ככל הנראה לא נגרם לחשבונה נזק של ממש ולא נמחקו או שונו הפרטים, כפי שקורה רבות במקרים מסוג זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה