שיווק ופרסום

יוגב מלכה ולינוי אשרם למען מניעת חרמות בבתי הספר

רשת בתי הכלבו הגדולה בישראל "המשביר" השיקה קמפיין חדש תחת יחד עם כוכבי הספורט זוכה נינג'ה ישראל יוגב מלכה והאלופה האולימפית בהתעמלות לינוי אשרם, תחת הסלוגן "חרם זה לא ספורטיבי" בהשקעה של 200 אלף שקל
מערכת ice | 
יוגב מלכה ולינוי אשרם (צילום רפי דלויה)

המשביר, רשת בתי הכלבו הגדולה בישראל, יוצאת במהלך חברתי במטרה להוקיע את תופעת החרמות בקרב תלמידים ובכלל. עם החזרה ללימודים ולבתי הספר, הרשת עולה בקמפיין חברתי חדש בשיתוף מותג אדידס וילדי מרכז "מצמיחים". הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום My Social בהובלת הספורטאים יוגב מלכה ולינוי אשרם בליווי אדידס והוא נועד לעורר מודעות נגד חרמות ולסייע לכל הילדים לחזור לבית הספר בתחושת ביטחון ומוגנות, ללא חשש מחרם חברתי, הצקות ודחייה מצד חבריהם לכיתה.

במסגרת המהלך החברתי, ילדי "מצמיחים" יחד עם יוגב מלכה ולינוי אשרם ציירו קיר גרפיטי ענק בבית הספר המעורב ביפו, בו נכתב הסלוגן "חרם זה לא ספורטיבי". ילדי בית הספר ייחשפו לקיר העוצמתי בכל יום ובכל הפסקה, מה שיזכיר להם שיש מקום לכולם ואין מקום לחרם. הקמפיין יעלה בהשקעה של 200 אלף שקל.

סער שביט, מנהל השיווק של המשביר מסר: "רשת המשביר נוהגת לצאת במהלכים וקמפיינים חברתיים במטרה לעורר מודעות ולתרום למיגור תופעות האלימות ורעות שיש להוקיע מהחברה. מטרתנו היא שכל ילד בישראל יוכל להגיע לבית ספר ולשהות בו בבטחה ועם חיוך".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה