ויראלי

דיאן שוורץ חושפת את ההפרעה הנפשית שלה: "תולשת שערות"

אחת העוקבות סיפרה לכוכבת האח הגדול: “את יודעת שזו בעיה פסיכולוגית, ידועה ושכיחה מאוד. גם ליקוש השבוע פרסמה שהבת שלה סובלת מזה מאז המלחמה! בלי לשים לב מושכת לעצמה שיערות, ויש לי גם חברה שסובלת מזה”. דיאן השיבה: “חחח כיף לדעת שאני לא לבד בזה”
מערכת ice |  2
דיאן שוורץ (צילום מסך חדשות 13, פלאש 90/ הדס פרוש)
כוכבת העונה האחרונה של 'האח הגדול' ברשת 13, דיאן שוורץ שיתפה אמש (רביעי) את עוקביה ברשתות החברתיות במספר פרטים עסיסיים במיוחד, ביניהם אחיהן של הדוגמניות ג’יג’י ובלה חדיד שרק שלשום עשה לה עוקב באופן די מפתיע ומיהר להסיר אותו, ועל כך הגיבה: "האמת כואבת", אבל לא זאת בלבד.
בסטורי נוסף שפרסמה היא עוררה סערת ענק וכתבה: “אני מתחילת המלחמה פיזית תולשת לעצמי שערות מהראש, להלן התוצאות. וכן אני תולשת לרוב מהעורף אז האורך הזה למזלי, או לא, רק בעורף”. העוקבים של שוורץ מיהרו להסביר כי אלו תסמינים שמעידים על הפרעה נפשית הנקראת טריכוטילומניה. 

אחת העוקבות סיפרה לה: “את יודעת שזו בעיה פסיכולוגית, ידועה ושכיחה מאוד. גם ליקוש השבוע פרסמה שהבת שלה סובלת מזה מאז המלחמה! בלי לשים לב מושכת לעצמה שיערות, ויש לי גם חברה שסובלת מזה”. דיאן השיבה: “חחח כיף לדעת שאני לא לבד בזה”.
אחרת ניסתה להסביר לשוורץ: “יש לזה טיפול תרופתי! בנוסף, זה 30% בביטוח לאומי. אני סובלת מזה גם מגיל קטן מאד”. שוורץ דווקא די השתעשעה וכתבה בתגובה: “חחח ביטוח לאומי, איר אי קאם”. לאחר מכן כתבה: “אמאל’ה על הכמות הודעות על ההפרעה הזאת. אנחנו מדינה בטראומה. לא יודעת אם לצחוק או לבכות, לפחות אנחנו בזה ביחד”.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגיוני
    ... 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותרטוב להתנתק מהמחשבות ולשים בצד יותר יעיל
    סגור
  • 1.
    בלי קשר למלחמה
    רפי פרץ 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הבחורה הזאת צריכה תרופות ודחוף!!! כל מי שראה את ההתנהגות שלה באח הגדול מבין שמשהו ממש ממש לא תקין בנפש שלה. תמשיכי לנסות ולסחוט את 15 דקות התהילה שלך!
    סגור