ויראלי

סנופ דוג בהודעה דרמטית: "אני מפסיק לעשן קנאביס"

הראפר הוותיק סנופ דוג, שמזוהה עם הערכתו וצריכתו המרובה של קנאביס הצהיר בפוסט שפרסם בטוויטר כי הוא מפסיק לעשן קנאביס. בפוסט שפרסם כתב: "אחרי שיקולים רבים עם ביחד עם המשפחה שלי, החלטתי להפסיק לעשן קנאביס"
מערכת ice | 
סנופ דוג בפרסומת (צילום Nihat Odabasi)

הראפר האהוב סנופ דוג, הכריז היום בחשבונו ב-X (טוויטר לשעבר) כי הוא מפסיק לעשן קנאביס. זאת לאחר שבעבר נטען שלהראפר חובב הקנאביס יש עובד שכל תפקידו זה לגלגל עבורו 75-150 ג'וינטים בכל יום.

המעריצים לא השתכנעו מיד מההודאה, וחלקם תהו אם זה היה רק תעלול פרסומי לקראת מיזם עסקי חדש. "אני מוותר על וויד", טען הראפר בפוסט שהעלה, שכלל הצהרה מלאה יותר: "אחרי שיקולים רבים עם המשפחה שלי, החלטתי להפסיק לעשן קנאביס". בן ה-52 הוסיף לפני שחתם על ההודעה, "נא לכבד את הפרטיות שלי בשלב זה".
 


ההצהרה התקבלה בתדהמה בקרב מעריצי הראפר הוותיק בשל הערכתו הפתוחה לסם, שהתרחב למיזמים עסקיים רבים, ביניהם מוצרי מאכל, זני עשבים ועסק של מדיה דיגיטלית המוקדש לחדשות הקשורות למריחואנה.

למרות ההודעה המפתיעה, מה שקדם לה היא הצהרתו בחודש מרץ השנה שבה הודה סנופ דוג שהוא ממתן את צריכת הגראס שלו לאחר שהפך לסבא. בשיחה עם הדיילי מייל, סנופ אמר שהשימוש האישי שלו צומצם לאחר שבתו הבכורה קורדה הפכה לאימא ב-2015 לבנה הראשון שזכה לשם בן ציון.
 

"להיות סבא שינה אותי בכמה מובנים," אמר. "הדרך העיקרית היא להיות מודאג מאיך שאני חי, איך אני זז, סוג האנשים שאני משויך אליהם, כי אני רוצה לראות את הנכדים שלי מזדקנים. ״הדרך היחידה שאני יכול לעשות זאת היא לנקוט בצעדי זהירות לגבי איך אני זז, עם מי אני מסתובב, לאן אני יוצא, הצריכה שלי, מה אני נוטל? 'האם אני עושה חוץ-לימודים או שאני פשוט עושה את מה שאני אמור לעשות?'
סנופ ידוע בתור צרכן גראס ידוע, בשנת 2013 במהלך שאלות ותשובות שעשה בטוויטר משנת 2013 שהוא מעשן עד 81 גרם ליום, מה שעולה בקנה אחד עם ההערכה בנוגע לצריכתו האישית.
בשנת 2015, הראפר אף השיק אתר בבעלותו שזכה לשם Merry Jane, אתר מדיה לייף סטייל המשמש גם כמרכז מידע לכל מי שמתעניין בגראס ומידע רלוונטי המיועד גם למעשן היומיומי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה