ויראלי

"התיק שלי נגנב": הכתב נשדד בשידור חי ושמר על קור רוח | צפו

אירועים שונים ומשונים קורים לא פעם במהלך שידורים חיים של כתבים בשטח. בדרך כלל מדובר באנשים שמתרגשים לנוכח מצלמה של ערוץ טלוויזיה ורוצים לתפוס "רגעע של תהילה". הפעם היה זה לא פחות מכתב ה-BBC שנשדד במהלך שידור חי
מערכת ice | 
שידור (צילום unsplash)
כתב ה-BBC האנגלי, הארי לאו, נאלץ להתמודד עם סיטואציה חריגה ומלחיצה מאד, במהלך שידור חי שקיים בעיר לונדון, כאשר דיווח על שיטפונות שנוצרו בעקבות עליית הנהר הצמוד למקום ממנו שידר.
במהלך השידור החי, בו נדרש הכתב לעלות לשידור הוא החל לדבר, על המסך החלו להקרין תמונות מנזקי השיטפון ועברו לבחור שהתראיין על המצב בעיר בעקבות השיטפונות. מיד לאחר מכן השידור חזר לכתב לאו, שעל פניו נראית הבעת התדהמה מהאירוע שהתרחש לנגד עיניו.
רגעים לפני שהשידור חזר אליו, עבר מולו אדם שפשוט גנב את התיק שלו ונמלט. הכתב לא התבלבל ושמר על קור רוח, כאשר מלבד 15 שניות של שקט ועיכול הסיטואציה, הוא לא הגיב לאירוע בכלל והמשיך לדווח. לאחר מכן הוא התייחס לאירוע בחשבון הטוויטר שלו.
 
"פעם ראשונה בקריירה אתמול בלילה. התיק שלי נגנב במהלך השידור החי". כתב לאו על האירוע בציוץ ששיתף בחשבון הטוויטר שלו והוסיף את הקטע מתוך השידור בו האירוע התרחש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה