ויראלי

ליברה בבשורת ענק ללקוחות: זו ההטבה החדשה שתחלק

חברת ליברה נרתמת לטובת מבוטחיה אשר מתגוררים בעוטף עזה והביטוח שלהם מסתיים החודש. החברה לא תגבה את העלות הכספית של חודש נובמבר. ההטבה כוללת את כל מוצרי הביטוח שהחברה מציעה: ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי חיות מחמד וביטוחי עסק.

מערכת ice |  2
אתי אלישקוב מנכ"לית ליברה (צילום אבי מועלם)
חברת ליברה מבינה שבימים אלה מעסיקים את אותם מבוטחים דברים חשובים בהרבה מחידוש הביטוח, ולכן היא לא תגבה מהמחדשים את העלות הכספית של חודש נובמבר. ההטבה כוללת את כל מוצרי הביטוח האלמנטרי שהחברה מציעה: ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי חיות מחמד וביטוחי עסק.
הטבה זאת מצטרפת לפעולות נוספות של ליברה מאז פרוץ המלחמה וביניהן הארכת תוקף פוליסות ביטוח הנסיעות לחו"ל באופן אוטומטי וללא תשלום עבור מבוטחי החברה ששהו בחו"ל וחזרתם התעכבה, וכן רכישות מרוכזות של מוצרי מזון וטואלטיקה עבור חיילי צה"ל ושינוען ליחידות השונות.
אתי אלישקוב, מנכ"לית ליברה: "ברגעים קשים אלו ובמסגרת המאמץ הלאומי כולנו מתגייסים ונרתמים לעזור בכל מה שרק אפשר. אני שולחת תנחומים עמוקים לכל אלה אשר איבדו את יקיריהם, מחזקת את משפחות החטופים ומאחלת החלמה מהירה לפצועים, בתקווה לימים שקטים ובטוחים הרבה יותר".
גם חברת 'כלל' ביטוח תאפשר מתן אישור לרכב חלופי לתושבי העוטף או לרכבים שנפגעו באזור הלחימה גם אם אינם מכוסים בפוליסה או כתב השירות. בנוסף תינתן הרחבת כיסוי לעבודה מהבית, ארכות להמצאת אישורים ובתהליכי גבייה, החזרים למבוטחים שקיבלו צו 8 וביטלו נסיעה לחו"ל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מחמם את הלב
    איתן 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד !
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לליברה
    שלמה ב 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מבוטח אלם עם שני רכבים הכי זולים הכי טובים
    סגור