ויראלי

אביב גפן ממשיך לרגש באירוע לא שגרתי: "עם ישראל חי"

אביב גפן ממשיך להירתם למען עם ישראל, ואחרי שביקר בבתי חולים, שבעות ואף שר במספר הלוויות, הזמר נקלע לפקק יחד עם נהגים רבים, יצא מהרכב, שר את התקווה ויצא בקריאת "עם ישראל חי". צפו
מערכת ice | 
אביב גפן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
היום (רביעי) החל יומה ה-12 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,300 חיילים ואזרחים ישראלים בעקבות מתקפת הפתע האכזרית של חמאס. למעלה מ-3,900 ישראלים נפצעו במהלך המלחמה, בעוד לפחות 199 חטופים נמצאים בשבי החמאס בעזה.
בזמן שהעם נמצא באבל של ממש, המחוות המדהימות מצד הישראלים והחוסן הלאומי שלנו מוכיח את עצמו שוב, פעם אחר פעם, כאשר מי שנרתמים למשימה הלאומית הם גם אמני ישראל, בהם זמרים, קומיקאים ושחקנים רבים.
אחד הבולטים ביותר הוא אביב גפן, שהגיע לשיר במספר הלוויות של חיילים ואזרחים שנרצחו, הגיע לבתי החולים כדי לבקר פצועים ולא מפסיק להתגייס ולהירתם למען עם ישראל.
היום, אביב גפן פרסם סרטון לא שגרתי בכלל בסטורי שבחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא נקלע לפקקים יחד עם נהגים רבים, יצא מהרכב ושר את ההמנון של מדינת ישראל "התקווה".בסיום השירה המרגשת והלא גרתית של גפן, הוא יצא בקריאת "עם ישראל חי חברים". צפו בסרטון המרגש של אביב גפן שר לנהגים בזמן הפקקים:
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה