ויראלי

אביב גפן שר בהלוויה ברגעים מצמררים: "נוח על משכבך בשלום"

אביב גפן ממשיך במחוות המדהימות שלו במהלך מלחמת "חרבות ברזל", והגיע לשיר בהלוויה של השוטר דן גנות ז"ל את השיר "אור הירח" וצמרר את כל הנוכחים: "היה מהראשונים לעזור ולחלץ מקיבוץ בארי, שוטר, אזרח למופת וילד אור הירח". צפו בתיעוד המרגש
מערכת ice | 
אביב גפן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
היום (שני) החל יומה העשירי של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,300 חיילים ואזרחים ישראלים. פי שעה, מתקפת הפתע של חמאס על ישראל גבתה כ-3,700 פצועים, בעוד צה"ל הודיע היום ל-199 משפחות החטופים שיקיריהם נלקחו כבני ערובה בעזה.
בזמן שהעם נמצא באבל של ממש, המחוות המדהימות מצד הישראלים והחוסן הלאומי שלנו מוכיח את עצמו שוב, פעם אחר פעם, כאשר מי שנרתמים למשימה הלאומית הם גם אמני ישראל, בהם זמרים, קומיקאים ושחקנים רבים.
אחד הבולטים ביותר הוא אביב גפן, ששר היום בהלוויה של דן גנות ז"ל את השיר "אור הירח" בביצוע מצמרר במיוחד. בסטורי שהעלה גפן מההלוויה הוא הוסיף את הביצוע שלו וכתב: "תנוח על משכבך דן גנות ז"ל, היה מהראשונים לעזור ולחלץ מקיבוץ בארי, שוטר, אזרח למופת וילד אור הירח".
גם אתמול גפן שר בהלוויה נוספת שריגש מאוד כאשר הגיע לאחת מיני ההלוויות הרבות ושר מעל הקהל את השיר "מלאך". נוסף על כך, העלה אביב גפן סטורי מבית החולים בילינסון שבפתח תקווה, שם הגיע לבקר פצועה בשם סתיו, שנחלצה מהתופת במסיבת הטבע "נובה" ברעים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה