ויראלי

טיטי איינאו נגד תנועת השחורים בארה"ב: "לא יכולה לנשום"

הדוגמנית לא עצרה בהסברה שלה גם נגד תנועת BLM וכתבה: “אתם חושבים שהריגה מספקת אותם? הם תקפו אנשים במסיבה ליד רצועת עזה. הם חטפו נשים, הם חטפו בנות שלא התחילו עדיין את חייהן. הם אנסו אותם, שחטו את נשמותיהן, חמאס הוא דאע’ש. התפללו עבורינו, התפללו עבור ישראל, מכיוון שאנחנו לא יכולים לנשום!”
מערכת ice |  1
טיטי איינאו (צילום ארז סבג)
הסלבס בישראל ממשיכים במסע ההסברה חובק עולם לתקשורת העולמית למען ישראל, במאבק על התודעה נגד תנועת חמאס ותעמולות שקריות שמגיעות מהצד הנגדי. הדוגמנית וכוכבת הריאליטי טיטי איינאו החליטה לקחת את הנושא כפרויקט אישי ועשתה מעשה יוצא דופן.
לאחר שתנועת Black Live Matters שחרטה על דגלה את חיי השחורים בארצות הברית, הביעה תמיכה באופן הזוי למדי בצד הפלסטיני במהלך המלחמה הנוכחית בישראל ואיינאו החליטה לעשות מעשה. בפוסט שהעלתה טיטי באינסטגרם כתבה: “אני לא יכולה לנשום, אתם זוכרים את זה? אני בשוק, כל כך בשוק מהתגובה של Black Live Matter בנוגע למתקפת הטרור כאן בישראל. אני זוכרת אתכם, צועקים ברחובות. ‘אני לא יכול לנשום’, אני לא יכולה לנשום!”.

עוד היא כתבה בכעס: “אז אני אני רוצה להודיע לכם שכרגע יש בני ערובה ישראלים בעזה. תינוקות, ילדים, אמהות, נשים. משפחות שלמות שלא יכולות לנשום, הם נחטפו, נאנסו, על ידי ארגון הטרור חמאס".
היא לא עצרה וכתבה: “אתם חושבים שהריגה מספקת אותם? הם תקפו אנשים במסיבה ליד רצועת עזה. הם חטפו נשים, הם חטפו בנות שלא התחילו עדיין את חייהן. הם אנסו אותם, שחטו את נשמותיהן, חמאס הוא דאע’ש. התפללו עבורינו, התפללו עבור ישראל, מכיוון שאנחנו לא יכולים לנשום!”
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    BLM but other lives dont (ל"ת)
    Human 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור