ויראלי

גיא הוכמן זוכה לרגע מרגש ביותר במילואים: "ברוך הבא גבר"

הוכמן שנמצא במילואים בימים אלה, הגיע לבית החולים כדי לקבל יחד עם אשתו את בנם השני ולאינסטגרם הוא העלה תמונה: "איזה יהודי תותח, נולד בול בתאריך של אבא. ברוך הבא גבר, תעזור לנו לנצח את הרעים"
מערכת ice | 
גיא הוכמן (צילום הטוויטר של גיא הוכמן)
חודשיים בלבד אחרי שהקומיקאי והסטנדאפיסט, גיא הוכמן, חשף בכאב כי הצרות ממשיכות ליפול עליו לאחר שאובחן כחולה בסרטן ובתחילת חודש אוגוסט עדכן במצבו לאחר ניתוח הכריתה שעבר בעקבות הגידול הסרטני שהתגלה באשכיו, היום (שישי) יש לו חדשות מרגשות במיוחד.

הוכמן שנמצא במילואים בימים אלה, הגיע לבית החולים כדי לקבל יחד עם אשתו את בנם השני ולאינסטגרם הוא העלה תמונה: "איזה יהודי תותח, נולד בול בתאריך של אבא. ברוך הבא גבר, תעזור לנו לנצח את הרעים".
 
כעת, לאחר שעבר את ניתוח הכריתה כתב הוכמן כך בטוויטר לצד תמונה שלו בה הוא שומר על חוש ההומור למרות המצב ואוחז בשני אגוזי מלך במיטתו בבית החולים: "נשמות יקרות, תודה על כל האהבה והתמיכה ושהביצה שלי בכלל מעניינת את שלכם. תודה לצוות האורולוגים בבילינסון שמיששו אותי ביניהם פרופ׳ בניאל, ד״ר קידר, ד״ר דקל, ד״ר הנדל, ועוד ד״ר שאמר לי בסוף הניתוח ״אתם רואים אשך, אני כבר לא חחחחחח״. והכי חשוב, תודה לאהבת חיי שבנוסף לעובר, שומרת לי על השפיות. המסע רק מתחיל. מסכן הסרטן, עוד אין לו מושג על מי הוא נפל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה