ויראלי

כוכבת "הישרדות" מסתבכת בתביעה; ואיך מאיה קיי קשורה?

לאחר כשלוש שנים של עבודה משותפת ורצונה לעבור לסוכנות הדוגמנות שבה נמצאת חברתה מאיה קיי, הדוגמנית קייסי זפטה נכנסה לסכסוך עם הסוכנת ורד צמח ולכאורה אפילו תבעה אותה
מערכת ice | 
קייסטי זפטה (צילום אינסטגרם)
סכסוך חדש בביצה המקומית. יוצאת "הישרדות" והדוגמנית, קייסי זפטה, לכאורה תובעת את הסוכנת שלה לשעבר, ורד צמח, בטענות שונות שלא נחשפו. לפי TMI, הסכסוך בין הצדדים החל כבר לפני מספר חודשים, ולאחר שהשתיים עבדו יחד במשך כשלוש שנים.
לפי הפרסום, צמח טוענת כי זפטה הפרה הסכם שנחתם לשלוש שנים קדימה וכי כעת היא תובעת אותה בטענות שווא, שתוכנן לא נחשף. עוד צמח טוענת כי קיבלה מעורכת הדין של זפטה שיחות מאיימות, לכאורה בעקבות רצונה לעבור לסוכנות הדוגמניות של חברתה מאיה קיי, itm. ואכן, לפי עמוד האינסטגרם של הסוכנות, כיום צמח מייצגת בעיקר שלוש דוגמניות פלאס סייז, ללא זפטה.
בתגובה לידיעה קייסי מסרה כי הוא מאחלת לוורד הצלחה, וכי היא פעלה לפי חוק. עם זאת, לא התייחסה לנושא התביעה. מצמח לא התקבלה תגובה.
נזכיר כי לאחרונה מאיה קיי, חברתה של זפטה לעונה האחרונה של "הישרדות" עברה פרידה מבן זוגה טל מורד, שגם אותו פגשה בתוכנית. השניים עדיין צפויים לשתף פעולה במחזמר חדש לילדים שיעלה לבמות בחג החנוכה הקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה