ויראלי

עבר את המהירות המותרת: כלב נתפס נוהג ברכב - צפו

המשטרה הסלובקית פרסמה תמונה של רכב שצולם חוצה את המהירות המותרת באחד מהכבישים המהירים במדינה. השוטרים במשטרה המקומית הופתעו לגלות שהעובר על החוק, הוא כלב 
מערכת ice | 
כלב רוטוויילר (צילום freepik)
מקרה מוזר למדי התרחש בסלובקיה בו כלב נראה נוהג במכונית. אם זה לא מספיק, המכונית תועדה כשהיא נוסעת במהירות גבוהה מהמותר. התמונה צולמה על ידי מצלמת מהירות באחד מהכבישים המהירים במדינה.
הסיפור התפוצץ ברשתות לאחר שהמשטרה המקומית פרסמה פוסט בפייסבוק עם התמונה החריגה: "הכלב ישב בצייתנות מאחורי ההגה של הסקודה, והציץ דרך השמשה הקדמית באיילה צעירה. אבל סיכלנו את תוכניות הציד שלו".
במשטרה פנו לבעלי הרכב על מנת להבין איך אירוע כזה התרחש. הנהג טוען מצידו כי הכלב קפץ עליו במהירות בזמן שהתמונה צולמה, במשטרה נוטים לא להאמין לגרסת הנהג ומסבירים כי במידה וגרסה זו הייתה נכונה, מצלמת המהירות הייתה קולטת תזוזה בזמן צילום התמונה. 

קרדיט: פייסבוק (Polícia Slovenskej republiky)
המשטרה המקומית לא שכחה לפרסם המלצות בטיחות לנהגים שמסיעים ברכבם חיות מחמד: "בהסעת כלב יש לדאוג לבטיחות החיה וכל הצוות ברכב. אפילו חיה קטנה עלולה לסכן את חייך ובריאותך בזמן נהיגה. כדי למנוע מקרים כאלה, ישנן מספר מערכות הגנה שבהן בעלי חיות מחמד יכולים להשתמש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה