ויראלי

השחקן האהוב בהודעה מפתיעה: "אני עובר לתאילנד"

משה אשכנזי, אחד השחקנים המוכרים בישראל, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו שהוא ומשפחתו עוברים לגור בתאילנד ושולח מסר אישי למעריציו: "מצאתי לי עיסוק מעניין ומפתיע בתאילנד. הולך להיות מעניין. מבטיח לספר לכם את הכול בבוא העת"
מערכת ice |  1
משה אשכנזי ומשפחתו (צילום אינסטגרם)
משה אשכנזי, אחד השחקנים האהובים בישראל (״מטומטמת״, ״בשבילה גיבורים עפים״, ״רוקדים עם כוכבים״, ״מותק בול באמצע״, ״בעלת החלומות״, ״מקיף מילאנו״ ועוד) מודיע כי הוא, אשתו וילדיו עוברים לגור בתאילנד.
 
אשכנזי משתף בפוסט שפרסם כעת בחשבון האינסטגרם שלו על החלום שלו בשנים האחרונות לטייל במזרח ועל ההחלטה הדרמטית של המעבר שהוא לבסוף, אינו טיול בשביל הכיף וכולל מגורים ומסגרות חינוכיות לילדים.
 
 
הוא גם מבטיח לספר בהרחבה בהמשך על הנסיבות ופרטים נוספים על המעבר המפתיע, אבל בינתיים הוא כותב כך: ״הזמן הכי טוב להגשים חלומות הוא עכשיו בשנים האחרונות אני חולם בגיל 40 לעזוב רגע את הכול ולצאת לטיול למזרח עם לירון והילדים, כמו שאתם יודעים 40 הגיע בשבוע שעבר, והחלום עדיין עומד בעינו ואני אני בן אדם שאוהב להגשים את החלומות שלו, אז ביום רביעי הקרוב זה קורה, אנחנו עולים לטיסת אל על לתאילנד, וזה לא טיול. שם נגור בזמן הקרוב.. לא יודעים עדיין עד מתי". 
 
אשכנזי המשיך וכתב בפוסט: "אני עובד על זה בחודשים האחרונים מכין את השטח, סאבלט לבית, דרכונים, ויזות, רשמנו את הילדים לבית הספר ואנחנו יוצאים לחוויה בנקודת זמן שבטח לא תחזור".
 
לבסוף, אשכנזי סיכם: "הדבר הראשון שחשבתי עליו זה מה יהיה עם ההופעות והפרנסה? אז כמובן אני לא מוותר על ההופעות, הקהל, איך אומרים? אחיה על הקו. בנוסף, מצאתי לי עיסוק מעניין ומפתיע בתאילנד. הולך להיות מעניין. מבטיח לספר לכם את הכול בבוא העת. בינתיים, מתרגשים, חוששים ויוצאים למסע. תאחלו לנו בהצלחה! ומסר ממני תגשימו את החלומות שלכם. בלי פחד. אוהב אתכם, משה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לך ואל תחזור ביי ביי (ל"ת)
    נוסע 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור