ויראלי

נלי תגר מושפלת ברשת: "שה' יחסוך מכולנו את המבוכה"

תם אהרון סגר חשבון עם השחקנית: "אם מישהו מכיר אותה, שיספר לה ששחררתי את החסימה רק לצורך צילומי מסך ותחזור לתוקפה בתום תקופת ההשהיה שפייסבוק כופה לפני הבלוק הבא, מבטיח לעדכן את עוקביי הנאמנים בכל ההתפתחויות, אם ירצה ה' היא תחסוך מכולנו את המבוכה הזאת ותעשה לי בלוק בעצמה".
מערכת ice |  1
נלי תגר (צילום ניר עמוס)
לריב כזה מי היה מצפה? השחקנית נלי תגר כתבה היום (שישי) בחשבון הפייסבוק שלה את שמו של הבדרן תם אהרון ומכאן הכל הסלים כל הדך לקרב של ממש עם עקיצות הדדיות בין הצדדים שלא נראה כל כך מחבבים אחד את השנייה ולהפך.
תגר כתבה בפוסט שלה: "חברים יש תקווה, תם אהרון הסיר את החסימה!". אהרון הגיב לכך באינסטגרם שלו: "הטרלול. מאשימה אותי שהקלתי ברצח רבין, מקבלת בלוק, מרפרשת את העמוד שלי ב-7 בבוקר לראות אם הסרתי". 

עוד הוא כתב: "אם מישהו מכיר אותה, שיספר לה ששחררתי את החסימה רק לצורך צילומי מסך ותחזור לתוקפה בתום תקופת ההשהיה שפייסבוק כופה לפני הבלוק הבא, מבטיח לעדכן את עוקביי הנאמנים בכל ההתפתחויות, אם ירצה ה' היא תחסוך מכולנו את המבוכה הזאת ותעשה לי בלוק בעצמה".
תגר השיבה: "מסתבר שהוא (אהרון) לא הסיר את החסימה, מעדכנת שמי שהורה לשניים יודע ששבע בבוקר זו שעה לגיטימית לקום ולא רפרשתי, קיבלתי נוטיפיקיישן. הטכנולוגיה קיימת! תודה תם! אחלה טור בידיעות, אולי תקבל טור קבוע ותשלים את שאיפתך להיות אני ואגב, הקלת ברצח רבין, שמחתי לדייק. בהצלחה עם הון הטראפיק על חשבוני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחקנית
    לא נעים 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התגרנית העלובה
    סגור