שיווק ופרסום
נלי תגר קוטפת קמפיין חדש לכבוד חגי תשרי
נלי תגר ורשת המשביר יוצאים בקמפיין חדש למחלקת הקוסמטיקה של המשביר. סכום ההשקעה בקמפיין נאמד בכ-200 אלף שקל
הקמפיין, שיעלה בערוצי הדיגיטל וברשתות החברתיות באמצעות משרד הפרסום Shout נועד לקדם את מגוון הבשמים הנמכרים במשביר, המיועדים לכל אחד ואחת.
כחלק מהקמפיין, מסתובבת נלי תגר במחלקת הבישום ומחליפה תלבושת בהתאם לבושם שהיא מתיזה עליה: בשמים ללוקים יוניסקס בסגנון אלגנטי, ספורטיבי, מתקתק, ורוד, ואפילו בושם המתאים ללוק שאנטי.
"הקמפיין החדש עולה מתוך רצון לעורר לפני החגים מודעות בקרב קהל לקוחותינו לכך שבמשביר הם ימצאו מגוון עצום של בשמים חדשים ואייקוניים, המתאימים לכל אחד ואחת מאיתנו.
עוד ב-
בפתחה של שנה חדשה, אנו מזמינים את הצרכנים הישראלים להגיע לסניפי הרשת ברחבי הארץ או להיכנס לאתר האיקומרס שלנו וליהנות ממגוון הבשמים ומוצרי הקוסמטיקה שלנו במחירים אטרקטיביים במיוחד לחג, בין אם לטובת מתנה לחג או כדי להתחדש לקראת השנה החדשה", אומר סער שביט, מנהל השיווק של המשביר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה