ויראלי

לאחר נתק של למעלה מעשור: סאבלימינל והצל חוזרים לשתף פעולה

סאבלימינל והצל חוזרים לשתף פעולה לאחר נתק של למעלה מעשור והוציאו סינגל שלישי כאשר את הפזמונים מבצעת הזמרת המצליחה מור רביעי ועל העיבוד גל Jo כהן. השניים יצאו לסיבוב ברחבי הארץ בשם " מופע האיחוד"
מערכת ice | 
האיחוד סאבלימינל והצל (צילום תאקט רקורדס)

לאחר נתק של למעלה מעשור, איחדו שני הראפרים הגדולים בישראל: סאבלימינל והצל כוחות ויצאו לסיבוב הופעות בכל רחבי הארץ בשם "מופע האיחוד", בו אירחו אמנים מובילים כמו שלומי שבת, פאר טסי, רון שובל, אגם בוחבוט, מושיקו מור, שחר סאול ועוד. במופע האחדות מדגישים השניים את המסר של אחדות עם ישראל ואת המשמעות העליונה של אחדותנו בימים טרופים אלה, ומבצעים את הקלאסיקות העל זמניות שלהם שכאילו נכתבו על ימים אלו ממש{תקווה, הפרד ומשול, פרחים בקנה, חיי מיום ליום}לצד הלהיטים הגדולים{הפינאלי, הסוד, את אותי שופטת, טורו ועוד} וכמובן הלהיט החדש- ידיים באוויר.

בנוסף לכך השניים עובדים בימים אלו על אלבום חדש שיהיה המשך לאלבום הקלאסי האור והצל משנת 2002 שמכר פלטינה מרובעת ויכלול שיתופי פעולה עם בכירי האמנים בישראל.

ההופעות הקרובות של השניים יהיו בפסטיבלים במספר ערים בארץ: ב-2.10 בפסטיבל הבירה בטבריה, יום לאחר מכן בפסטיבל הבירה בקריית אתא ויומיים נוספים לאחר מכן, בפסטיבל הבירה באילת. ללא ספק מדובר באיחוד מרגש שעשוי להחזיר את המעריצים שני עשורים אחורה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה