ויראלי

מיהי הכוכבת הישראלית שהייתה במגעים לשיתוף פעולה עם משפחת סוסינה?

הזמרת והשחקנית שיר זוארץ המככבת בימים אלה בסדרה "זיגי" המריאה השבוע למילאנו לצילומי קליפים לאלבום ה-EP עליו עובדת לאחרונה. כעת מתברר כי מי שהיא אמור לחבור אליה בצילום הקליפ הוא אחיו של סימון סוסינה- דנילו שברגע האחרון נמנעה השתתפותו בשל אילוצי לו"ז
מערכת ice | 
שיר זוארץ (צילום טל חמדי)

הזמרת והשחקנית שיר זוארץ המככבת בימים אלו בסדרה "זיגי", המריאה השבוע למילאנו לצילומי קליפים לאלבום ה-EP עליו עובדת לאחרונה. הסינגל הראשון מתוך האלבום עתיד לצאת במהלך חודש אוקטובר.

מתברר כי מי שהיה אמור לחבור אליה בצילומים, הוא לא אחר מאחיו של סימון סוסינה- דנילו. ברגע האחרון ובשל אילוצי לו"ז, שיתוף הפעולה לא קרה ושיר תככב בקליפ לבדה. נותן החסות לקליפים הוא מותג השעונים היוקרתי Gant, אשר שיר נבחרה להוביל כפרזנטורית.

שיר זוארץ בת ה-23 בתו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ החלה את צעדיה הראשונים בתעשיית המוזיקה לא מזמן ובחודש יוני האחרון הופיעה במצעד הגאווה והשאירה את הגאים והגאות שהשתתפו פעורי פה, זמן קצר לפני כן הוציאה סינגל חדש, וצופים לה קריירה מרשימה בתחום. כעת היא מצטלמת לקליפי מתוך אלבומה החדשה אותו אמורה להשיק בקרוב.

דנילו איתו הייתה אמורה להופיע בקליפ הוא חיו של סימון סוסינה הידוע יותר, שהצטלם רק לפני מספר שבועות עם דיאן שוורץ לקמפיין של משקאות אנרגיה

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה