ויראלי

ישי ריבו נחשף בביצוע כתלמיד ישיבה: "מהרגע הראשון שהחזקתי גיטרה"

לאחר ההופעה ההיסטורית וההיסטרית שלו במדיסון סקוור גארדן, נחשף תיעוד של ישי ריבו, מהיכן שהכל התחיל. צפו בסרטון
מערכת ice | 
ישי ריבו (צילום נעם פיינר)
עשה את זה: ישי ריבו הפך השבוע לזמר הישראלי הראשון שכובש את בימת המדיסון סקוור גארדן בניו יורק. כ-14 אלף איש הגיעו להופעת הסולד אאוט באולם בו הופיעו גדולי המוזיקה העולמיים.
כיממה לאחר מכן, חשף העיתונאי מנחם טוקר תיעוד של ריבו מנגן בגיטרה ושר בחדרו בפנימייה כתלמיד ישיבה. "זה קצת נשגב מבינתי, הדרך שאני עובר", אמר ריבו על הסרטון. "מהרגע הראשון שהחזקתי גיטרה על מיטת הקומתיים בישיבה ועד הרגע שפגשתי אתכם על הבמות, דרך כל הרגעים והשיאים המדהימים שזכיתי לחוות ולקבל מכם".
  
לאחר ההופעה ההיסטורית שלו בניו יורק, כחלק מסיבוב הופעות "אלול תשפ"ג", סיכם ריבו את החוויה. "וואו..מה זה היה שם?!?! היו רגעים שחוויתי איתכם חוויה חוץ גופית", כתב בפייסבוק. "אני עד עכשיו מרחף לי טפח מעל הקרקע. זכינו להתוועד לשמוח להתרגש לדמוע ולרקוד יחד, וכל זה במדיסון סקוור גרדן!! (וואלה עדיין לא קולט)"
 
"כנראה שבזכות חי׳ אלול התאריך הקדוש הזה, בו נולדנו המאורות הגדולים של החסידות
הבעל שם טוב ובעל התניא, קיבלנו סיעתא דישמיא מיוחדת עליונה מאוד, כי אין לנו באמת יכולת לתפוס את זה בשכל..תודה בורא עולם!"
ריבו הודה למנהלים שלו, לצוות הנגינה, ולזמרים שהתארחו בהופעה, וכמובן לקהל. "14,000 נשמות יפות ומגוונות מארצות הברית מחוצה לה, וגם לא מעט מארץ הקודש. חוויתי רגעים שהרגשתי שזכינו והפכנו לאחד. אני אוהב אותכם מכל הלב, ושוב אלף תודות, ישי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה