ויראלי

אורטל עמר מתפוצצת: "האשימו אותי בהדלפת ההודעות מבן אל"

אורטל עמר כתבה מסר מחזק למי ששמה נקשר בהדלפת הסרטון המיני של עמוס לוזון: "אתמול אירית רחמים העלתה פוסט שחלחל לי ללב. היא אמרה שלהיות חשודה במשהו שלא עשית זה דבר נוראי. בדיוק לפני שנה אני הייתי חשודה, ספגתי עלבונות ומבטים מאשימים, טוקבקים מרושעים"
מערכת ice | 
אורטל עמר, בן אל תבורי (צילום רפי דלויה, פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי שאתמול (שלישי) נעצרו שני חשודים בפרשת צילום הסרטון האינטימי של איש העסקים עמוס לוזון בבריכה בביתו בארסוף יחד עם זוגתו והפצתו, לצד סחיטה באיומים, מי שנשמה לרווחה היא אשת העסקים אירית רחמים שבתחילה היו מי שקשרו את שמה לפרשה.
כעת, אורטל עמר, מישהי שעברה לא מעט הכפשות בעבר לאחר פרשת ההקלטות של בן אל תבורי שמוטטה את הקריירה שלו, שיתפה סטורי מרגש בו חיזקה את רחמים אחרי כל מה שעברה בדרך.

עמר כתבה: "אתמול אירית רחמים העלתה פוסט שחלחל לי ללב. היא אמרה שלהיות חשודה במשהו שלא עשית זה דבר נוראי. בדיוק לפני שנה אני הייתי חשודה, ספגתי עלבונות ומבטים מאשימים, טוקבקים מרושעים".
עוד היא חשפה מה עבר גם עליה: "קמו כאן כל מיני אנשי תקשורת וסלבס שהאשימו אותי שאני זו שהוצאתי את ההודעות הקוליות המזעזעות ששמעתם ולא האמנתי, לא האמנתי איך מעיזים".
לסיכום היא סיפרה "ואז הבנתי שלצדק יש זמן, אבל בסוף הוא מגיע ויצאתי למסע. אני שמחה אירית, שעשו איתך צדק. להאשים אישה זה קל במיוחד במרחבי הרשתות - אבל לאמת יש רק צד אחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה