ויראלי

נועה קירל פותחת הכל: "עברתי פרידה, מנסה להבין מה אני מרגישה"

הזמרת התייחסה לשינויים בחייה הפרטיים: "תקופה של פרידות ושינויים. לא קל, זה מורכב. פרידה זה תמיד דבר קשה. ועוד כמה פרידות ביחד, זה לא קל, אבל זה חלק מהחיים וזה מחשל ומבגר, ובסוף זה לטובה אני מאמינה", וגם: האם היא ודניאל פרץ באמת יחד?
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום יוטיוב/ נועה קירל)
החיים המשוגעים של נועה קירל לא עוצרים לרגע. אחרי אירוויזיון מוצלח מאוד בו סיימה במקום השלישי, הכוכבת הישראלית עברה טלטלה גדולה בחיים האישיים כאשר החליטה להפרד מבן הזוג הקודם שלה תומר הכהן. בראיון ליפעת הללי ממאקו היא סיפרה בדיוק היכן היא עומדת כרגע.
קירל סיפרה להללי: "תקופה של פרידות ושינויים. לא קל, זה מורכב. פרידה זה תמיד דבר קשה. ועוד כמה פרידות ביחד, זה לא קל, אבל זה חלק מהחיים וזה מחשל ומבגר, ובסוף זה לטובה אני מאמינה. החיים שלי מאוד אינטנסיביים ותומר תמיד ידע מאוד להכיל ולפרגן ולהיות שם. הפרידה נעשתה באווירה הכי טובה ובאהבה, ואנחנו גם בקשר. היה לי חשוב שאם זה מסתיים, שזה יסתיים טוב וישאיר טעם טוב מכל מה שהיה, ולשנינו לא קל". 

עוד הסבירה כי לעבודה יש מקום חשוב בכך שתוכל להמשיך הלאה אחרי הפרידה: "זה עוזר ולא עוזר, כי מן הסתם שכשאני עובדת זה טיפה משכיח, אבל בסופו של דבר אני בן אדם וכשאני מגיעה הביתה ומסיימת את היום, זה קשוח, זה לא קל. לא יותר קל לי מבנות אחרות בגלל שאני עסוקה, זה לא הופך את זה ליותר קל".
"בסופו של דבר אני מתמודדת עם דברים שנערות בגילי מתמודדות, ועוד יותר קשה שאני דווקא על הרגליים וצריכה לחייך ולהצטלם כל היום זה עוד יותר מורכב, ואנשים לפעמים לא מבינים את זה. דניאל פרץ?  לא מזמן עברתי פרידה ואני עוד מנסה להבין איך אני מתייחסת לזה ומה אני מרגישה לגבי זה. ועוד לי לעצמי אין תשובות, אני בעצמי עוד לא יודעת מה קורה".
אגב, רק לאחרונה נודע כי קירל בת ה-22 חווה בתקופה אחרונה איומים על חייה ובסביבתה חושדים כי הרקע הוא משבר של הכוכבת עם עובדת שלה לשעבר. על פי הפרסום, רוברטו בן שושן, המנהל האישי של קירל, הצמיד לה מאבטח שילווה אותה 24/7.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה