ויראלי

"ממשלת ארה"ב מחזיקה בחלקי גוף של חייזרים"

דוד גרוש, קצין מודיעין אמריקני לשעבר, אמר בשימוע לקונגרס כי ממשלת ארה"ב פועלת לתפוס ולהסתיר התרסקויות של חייזרים על פני כדור הארץ מאז שנות ה-30
מערכת ice | 
חייזר (צילום פייסבוק)
קצין מודיעין אמריקני לשעבר אמר ביום רביעי במהלך שימוע בקונגרס האמריקני כי ממשלת ארה"ב ערכה תוכנית "ארוכת שנים" לאיסוף עב"מים שהתרסקו על פני כדור הארץ. 
לדברי דיוויד גרוש, שעבד על ניתוח של תופעות חריגות בלתי מוסברות (UAP) בתוך סוכנות של משרד ההגנה האמריקאי עד 2023, נמצאו יצורים "לא אנושיים" על ספינות חלל של חייזרים.
"הודיעו לי, במהלך תפקידי הרשמי, על תוכנית של אחזור תאונות של UAP ויישום טכנולוגיות ארוכת שנים, אליה מנעו ממני גישה", אמר גרוש לוועדת הפיקוח של בית הנבחרים בוושינגטון.
 
הדיון עסק בטענותיו הקודמות לפיהן ממשלת ארה"ב השיגה בחשאי חלליות חייזריות והסתירה מידע זה מהקונגרס. כשנשאל האם "יש לנו גופות 'הטייסים' האלה?", הוא ענה: "כפי שכבר ציינתי בפומבי בראיון שלי ל-NewsNation, המחלקה לחקר ביולוגי החזיקה בחלקי גוף". כשנשאל מה היו אותם חלקי גוף, גרוש אמר שהם "לא אנושיים, וזו הייתה ההערכה של אנשים עם ידע ישיר על התוכנית איתם שוחחתי, שכרגע עדיין קיימת ופועלת."
לדברי הקצין לשעבר, הממשלה כנראה ידעה על פעילות "לא אנושית" מאז שנות ה-30. גרוש גם אמר לוועדה כי יש לו ידע על "אנשים שנפגעו או נפצעו" עקב מאמצי הממשלה להסתיר מידע על עב"מים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה