ויראלי

אביבית בר זוהר חוטפת עקיצה מהאקס יום אחרי הפרידה

החיים האמיתיים: אחרי כמה פרידות וקאמבקים, קווין צרפתי חותם את הפרידה שלו ושל אביבית במסר חד
מערכת ice |  1
אביבית בר זוהר (צילום אור גפן)
רק אתמול נודע רשמית על פרידתם של אושיית הרשת אביבית בר זוהר ובן זוגה קווין צרפתי. ביום הראשון שלו לכאורה כרווק, צרפתי דאג לשגר עקיצה לאקסית ששמו לב אליה עוקבים חדי עין.
"Life is real, don't make it fake" - כתב צרפתי בסטורי שלו, ברמז על הנוכחות האינטנסיבית של אביבית ברשתות החברתיות. חלק מהעוקבים ברשת הסכימו איתו שקשה להיות בזוגיות עם בחורה שמתעדת את כל חייה באינסטגרם. אולם חלק אחר של העוקבים האשים אותו ברצון לתשומת לב. 
נזכיר כי כוכבת האח הגדול לשעבר הפתיעה את כולם לפני כחודש אחרי שנחשפה בפרידה מהארוס שלה, קווין צרפתי, חמישה חודשים בלבד אחרי הצעת הנישואים הגרנדיוזית לה זכתה, אחרי שצרפתי הגיע רכוב על סוס לבן ברחבי פריז.

למרות זאת, שבועיים מאוחר יותר, אחרי לא מעט שמועות, השניים נחשפו בקאמבק מפואר במיוחד. למעשה, אביבית בר זוהר אישרה זאת עם סדרת סטורים שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. אל הסטורי הראשון בר זוהר הוסיפה תמונה עם צילום של בלון אדם עליו הכיתוב: "Welcome home my wife" וכתבה: "זה מה שחיכה לי כשחזרתי ממילאנו".
אלא שאתמול שוב נודע כי בר זוהר וקווין צרפתי מפרקים את החבילה. בסרטון שהעלתה לרשתות החברתיות אמרה בר זוהר: "אני באמת, באמת מנסה שוב ומנסה שוב ונותנת צ’אנס, ושוב ושוב ושוב. אבל די, הפעם אני אהיה בסדר, הרבה יותר בסדר כי אני יודעת שעשיתי את הכל שזה ילך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוף כול סוף חדשות ללא תעמולה,תודה (ל"ת)
    יעקב ל 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור