ויראלי

המודחת מהאח הגדול עצבנית: "תפסיקו להשוות אותי לליהיא גרינר"

לרה מטודי מתרגלת שוב לחיים מחוץ לבית: ״מדהים אני בוכה מהתרגשות באים אלי ילדים קטנים מחבקים , עוצרים רכבים באמצע כביש , כל כך הרבה אהבה ותמיכה שזה שווה את הכול״
מערכת ice | 
לרה מטודי האח הגדול (צילום רשת 13)
לרה מטודי, שהייתה אחת מהדיירות בבית האח הגדול של רשת 13, יצאה בשבת מהבית הכי מסוקר בארץ ומבקשת להפסיק להשוות אותה לליהיא גרינר ״אני מדברת אנגלית והיא מדברת אמריקאית רק אלו שמדברים אנגלית יודעים אנגלית, האמריקאים זה כמו סלנג אבל אני אוהבת את ליהיא גרינר חולה עליה״. 
המודחת, בת 50+ מאשקלון. בעלת מכון לפילאטיס, גרושה עם שלושה ילדים. עלתה לארץ מדרום אפריקה לפני כ-30 שנה והתמקמה באשקלון בעקבות האהבה, אחרי שנחשפה בתכנית היא מספרת: ״מדהים אני בוכה מהתרגשות באים אלי ילדים קטנים מחבקים , עוצרים רכבים באמצע כביש , כל כך הרבה אהבה ותמיכה שזה שווה את הכול״. 

יום אחרי יציאתה מבית האח הגדול לרה העלתה פוסט ובו הסבירה את מה שיושב לה על הלב: ״כן לפעמים אתה מאבד את זה, מדבר לא יפה, כועס אבל זה לא נותן לשום אדם בעולם זכות לדבר ככה ולאחל כאלו דברים. מעבר לזה שזה פוגע בי אתם שוכחים שיש לי משפחה מאחוריי. ילדים, הורים, חברים שצריכים לשבת ולראות את התגובות האלה״.
היא גם הוסיפה: ״נכון למטבע יש שני צדדים , גם אני חטאתי לפעמים בדרך שלי, ואמרתי דברים שלא היו צריכים להיאמר, אבל אין מה לעשות גם אני בן אדם, גם אני טועה.  שלא תטעו לרגע, אני לא מתחרטת על הדרך שעברתי בחודש וחצי שהייתי באח, אני פשוט אומרת שדברים יכלו להיאמר בצורה אחרת. אבל תמיד מסתכלים בדיעבד. מי שלא אוהב אותי, מתעב אותי, או כל דבר אחר, מוזמן פשוט לא לעקוב אחריי ולא לתמוך בי, אבל אני מבקשת מכם, שגם אם אתם לא מסכימים, יש דרך״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה