ויראלי

ליהיא גרינר מדברת על האבדן: "הזיה אחת גדולה"

גרינר שבשבוע שעבר הסבירה כי היא לא מעוניינת לדבר על העצב, בפוסט געגוע לאח שמת לפני חמש שנים, "החיים האלה פשוט משוגעים"
מערכת ice | 
ליהיא גרינר (צילום פייסבוק/ ליהיא גרינר)
אחרי שעוררה שבוע שעבר את סערת השער בלאשה, וציינה את הטרגדיות שעברו עליה במהלך השנים, ליהיא גרינר חושפת את הכאב באובדן שחוותה עם מותו של אחיה אבירם.
גרינר שיתפה תמונה מהחתונה שלה בה נראים בעלה, אמה ואחיה, וכתבה, "כמה שאני אוהבת את התמונה הזאת מהחתונה שלי ב2012. החודש זה 5 שנים מאז שאח שלי אבירם הלך לעולמו. 5 שנים שהחיים ממשיכים וכמה שזה עדיין הזיה אחת גדולה. החיים האלה פשוט משוגעים. מתגעגעת מלא מלא. I love you brother dear".
גרינר התייחסה לאחרונה למותו של אחיה כשנשאלה לגבי שער ב"לאשה", שאלה שהביאה אותה לצאת בהתבטאויות בוטות כלפי העיתון וכלפי קהילת הטראנסיות בישראל כשאמרה, "כאילו, אפילו טרנסיות מקבלות שער ב'לאשה', אפילו אישה עם 'בלושה' הייתה בשעה ב'לאשה' אוקיי? אפילו גברים הכי בוגדניים והכי מטורללים היו בשעה ב'לאשה'. אני אישה, אני אישה אמיתית, כשבאה אישה פאקינג אמיתית - היא לא נמצאת".
כשניסתה להסביר כמה ימים אחר כך לגאולה אבן סער מאיפה נבעה ההתבטאות שלה, טענה, גרינר מצידה המשיכה להסביר את עמדתה והוסיפה, "כל הזמן הזה בתעשיה שהייתי בכל מיני סדרות ופרסומות ועסקים, ודברים טובים, נישואים, ילדים. כל הזמן ניסו לקדם לי שער ולאשה וכל הזמן קיבלתי לא. אמרו לי תני לנו איזה סיפור, משהו עצוב. אבא שלי מת, אח שלי יש לי מלא דברים עצובים אבל אני לא מעוניינת לדבר על העצב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה